Entä, jos Lordi häpäisee Suomen.

Vierailija

Nyt on jo vetänyt viskiä suoraan pullosta ja marssinut tiedotustilaisuuteen tupakka suussa.

Koska saamme lukea lehdistä Lordi yhtyeen harjoittamista saatananpalvontarituaaleista tai väkivallanteoista?

Jospä tämä Lordin voitto oli tarkoitettu Suomen ajamiseksi pimeään, jotta kansa ymmärtäisi etsiä valoa pimeyden keskeltä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mielelläni kuulisin tarkennusta ja faktaa asiaan.

Toisekseen merkki jota näyttävät: on ihan yleinen rockpiireissä, ilman että sillä mitään saatanallisia tarkoitusperiä.

Luuletko, että joku euroviisuvoitto tekee bändistä ei-satanistisen, jos bändi sitä pohjimmiltaan on.

En minä tiedä missä määrin Lordi oikeasti satanistinen, sen tiedän, että mitään kristillisyyttä heissä ei ole, kuten jotkut harhauttajat täällä väittävät. Kaikki heidän tekemisensä sotii kristillisyyttä ja kristillistä etiikkaa vastaan.

Vierailija

Yks vitun viskipullo on aika pientä siihen nähden kun tv:ssä näytettiin kännisten ihmisten örvellystä voittoyönä Helsingissä ja Rovaniemellä. Vai luuletteko ettei sellainen suomikuva leviä maailmalle? Antakaa Mr Lordin juoda viskinsä rauhassa, tyyppi sentään on fiksu, sanavalmis & kielitaitoinen ja näin ollen nosti suomikuvaa enemmän kuin kukaan koskaan!!!!

Vierailija

ja tiedotustilaisuuteen saapuminen tupakka suussa roikkuen kertoo tietynlaisesta piittaamattomuudesta ja välinpitämättömyydestä, jonka ansiosta koko Lordi tietysti voittikin. Hän oksensi koko sen euroviisuinstituution ylle, johon valtaosa yleisöstä oli jo kyllästynyt ja sai siksi äänivyöryn. Mutta onko tuolle Lordin piittaamattomuudelle ja röyhkeydelle mitään rajaa, entä jos sille ei olekaan mitään rajaa ja se menee vain pahemmaksi?

Vierailija

Ihan puuttumatta siihen että mitä Lordi edustaa, niin satanismi ja saatanan palvonta ovat ihan kaksi eri asiaa. On se kumma ettei se mene jo perille!

Ihan sivu seikkana sanon että minä en pidä Lordia minään saatanan palvojana tms. Putaansuu on selkeästi fiksu jätkä ja musiikillisten tavoitteiden lisäksi hän on päättänyt tehdä rahaa. Ja nyt sitä tulee. Paljon. Että eiköhän hän edusta ihan omia tavoitteitaan ja näyttää onnistuvan niissä aika hyvin.

Vierailija

Lopettakaa jo tuo iänikuinen valitus. Mihinkään ei olla ikinä tyytyväisiä, vaikka voitto tuli! Jotkut ihmiset ovat valmiita tilanteessa kuin tilanteessa teilaamaan, sen olen itsekin täällä palstalla kokenut!!!

Vierailija

Mikä bändissä kertoo uskonnollisuudesta? Saatanan merkin näyttäminen? Viskin juominen suoraan pullosta? Bändin ulkoasu?

Miten te voitte sekoittaa uskonnollisuuden tähän? Lordilla ei ole gospelin kanssa ei niin mitään tekemistä.

Vierailija

juoda viskiä tai mitä tahtoo ihan mistä tahtoo! On se sen verran harvinaista herkkua!

Mun mies polttaa ja juo pullon suusta....taitaa siis palvoa myös paholaista;)

Putaansuu ja kumppanit on siviilissä ihan tavallisia ihmisiä eikä palvo saatanaa sen kummemmin kuin ap.

Mutta erilaiset hihhulit tietysti löytää paholaisen ihan jokapäiväisistä asioista..... Itse en usko koko paholaisen olemassaoloon sen enempää kuin joulupukkiinkaan....!;)

Vierailija

mielelläni kuulisin tarkennusta ja faktaa asiaan.

Toisekseen merkki jota näyttävät: on ihan yleinen rockpiireissä, ilman että sillä mitään saatanallisia tarkoitusperiä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Nyt on jo vetänyt viskiä suoraan pullosta ja marssinut tiedotustilaisuuteen tupakka suussa.

Koska saamme lukea lehdistä Lordi yhtyeen harjoittamista saatananpalvontarituaaleista tai väkivallanteoista?

Jospä tämä Lordin voitto oli tarkoitettu Suomen ajamiseksi pimeään, jotta kansa ymmärtäisi etsiä valoa pimeyden keskeltä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat