Pidätkö mua hölmönä: vauva 4kk ja kirjoitan aina ylös milloin on syönyt ja kuinka paljon

Vierailija

On siis saanut rintaa ja lisämaitoa synnäriltä asti.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

kiinteiden kanssa olen pitänyt päiväkirjaa.helpompi seurata, jos tulee allergiaoireita tai kamalia vatsaväänteitä.

uudet ruuat voivat aiheuttaa, vaikka mitä.ja jos tarvii lääkärille kertoo koska on aloteltu mitäkin,ei tarvi muistella, kun on vihkossa ylhäällä.

Vierailija

Pidä ihan kaikessa rauhassa listaa, siitä on kiva tarkistaa jälkikäteen asioita, kuten esim sen mikä päivä täsmälleen tuli eka hammas jne. Itsellä harmittaa kun muuton aikana se lista katosi jonnekin, eikä oo enää mistä ottaa.

27

Vierailija

jos vauva on terve ja normaalipainoinen syntyessään. Keskosella ymmärtäisin ja sairaalla lapsella.

Minä olen syöttänyt vauvani silloin kun sillä on nälkä ja pyytää ruokaa enkä ole mittaillut milloinkaan määriä kun ovat rinnassa olleet.

Voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus. Miten vaikeaksi ihmiset elämänsä voikaan järjestää.

Vierailija

vauva syö n. 3h välein :) täytyy yrittää irrottautua jossain vaiheessa pikku hiljaa tästä neuroosista, mutta kiva kuulla etten ole ihan ainoa joka näin tekee. Ja meillä ei todellakaan kontrolli ei ole tärkeintä... näkisittepä meijän kodin niin ihmettelisitte miten edes löydän tuon lapun jossa ruokailut lukee :)

ja sitä paitsi täähän on mun eka lapsi ja ekan äidithän on usein vähän höpöjä

ap

Vierailija

jos on hetken päästä taas nälkä niin sit vaan antaa uudestaan rintaa ja jos on tyytyväinen niin sit ei anna. Jos rinta kelpaa ni mitä väliä sillä on, milloin on viimeksi syönyt? Ja jos vauva kasvaa normaalisti niin hyvä juttu=)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat