Meillä on häät 2008. avattiin häätili 65 eurolla =)

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Meitä on monenlaisia ihmisiä ja sinä ja minä olemme erilaisia kuin ap. Mutta sallittakoon ap:lle hääintoilu :) Kunhan ap muistat pitää jalat maassa, ettet sairastu häiden jälkeiseen masennukseen...sellaistakin kuulemma on XD

Mikä helvetin hääintoilu???

Onko hääintoilua, jos on avannut säästötilin, että saisi edes jonkun euron kokoon jos häät ovat alle parin vuoden päästä? Olen opiskelija, en hääintoilija... ihme vetoja teillä taas täällä!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mikä helvetin hääintoilu???

Onko hääintoilua, jos on avannut säästötilin, että saisi edes jonkun euron kokoon jos häät ovat alle parin vuoden päästä? Olen opiskelija, en hääintoilija... ihme vetoja teillä taas täällä!

Vierailija

Onhan se hiton kiva, että ne hääkarkit on näprätty just oikealla tavalla...

Vierailija:

Lainaus:

jo etukäteen. Nyt on hyvää aikaa suunnitella kaikki oikein ajatuksen kans. Kiertää kaikki hää- ja käsityömessut, tutkii lehdet yms

Vierailija

Minäkin olen näitä, joka on mennyt 2 kk varoitusajalla naimisiin tuomarin vihkimänä, 10 vieraan todistaessa.

Meikäläisten näkökulmasta sinä olet kyllä hääintoilija ;) Mutta en sitä pahalla ollenkaan tarkoittanut sanoa.

15

Vierailija

Suurin osa kun kuitenkin menee naimisiin lyhyehköllä " varoitus" ajalla koska siltä tuntuu, ei sen mukaan, että pitäisi pari vuotta ensin säästää.

Vierailija

Itte vedettiin homma läpi 1200e budjetilla ja hyvin ois voinu vaan poiketa maistraatissa pelkästään.

Kait kommentti oli parempi ku " erootte kuitenki" ?

Vierailija:

Lainaus:

Onhan se hiton kiva, että ne hääkarkit on näprätty just oikealla tavalla...

Vierailija:

Lainaus:

jo etukäteen. Nyt on hyvää aikaa suunnitella kaikki oikein ajatuksen kans. Kiertää kaikki hää- ja käsityömessut, tutkii lehdet yms

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat