Kiva ostaja :( Uhkaa rikosilmoituksella :(

Vierailija

Että tämmöinen tilanne:

Yksi huutaja voitti yhden tuotteen kolme viikkoa sitten ja käytti maksaessaan miehensä nimeä. Miehellä on aivan eri sukunimi kuin tällä voittajalla ja hän ei vielä maininnut siitä mitään. Mitään viestiä ei ole tähän mennessä tullut muuta kuin tuo yksi, jonka sain eilen. Ja ostaja uhkaa tehdä rikosilmoituksen, kun en ole lähettänyt 4 euron tuotetta hänelle.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miten joku jaksaa pyöritellä muutamia euroja ja vielä jotain hiton ruutuvihkoja...

Löysääppäs sitä pipoas ihan pikkasen :D

Vierailija

Osan saan sukulaisilta ja tuttavilta ja vastaavasti pistän meidän vermeitä eteen päin. Ei tulisi mieleenikään digikuvata jotain rytkyjä nettiin...

Vierailija

Ja mulla sulkeutui 30 kohdetta tuona samana päivänä, joissa 25 oli huuto. Joten kyllä siinä tulee katsottua, että kuka on maksanut tuon 3 euroa, kuka on maksanut nuo 4 euroa (joita oli useampi kappale). ap

Vierailija

Ilmoita nyt sille ostajalle, että sekaannus sattui. Tuskin hän nyt mitään isompaa juttua tästä on kuitenkaan tekemässä - eipä taida olla 4 ¿ tavaran arvoista. Kyllä ne oikeusprosessitkin jotain maksaa.

Vierailija

ett' ostaja maksaa eri nimellä esim miehen tililtä. Summasta sitten katson,mikä on kyseessä. Kaikki ei hoksaa laittaa edes tietoa maksun viesti-osioon. Kyllä minä ainakin huomaan,jos tilille tupsahtaa ylimääräistä rahaa.

Vierailija

Mikä järki mun olis ostaa " vaate" jota tarvi alle puol vuotta uutena kaupasta kun saan huutiksesta vähän käytetyn asiansa ajavan yli 3 kertaa halvemalla? Siks pelkästäänkö et pitäis näyttää et on varaa?

Olis joo varaa mut järki ei anna myöden.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

sun ap, laittaa vähemmän kohteita huutonettiin, et pysyy homma hallussa?

Ja kyllä olen myynneistäni kärryillä. Laitan ostajien tiedot vihkoon ja merkkaan siihen, että kuka on maksanut ja kuka ei. Mutta mistä hitosta mä voin tietää, että " Virtasen rouvan" mies ei ollekkaan " Virtanen" vaan hän onkin " Korhonen" (sukunimet on keksityt!!), jos siitä ei voi mitään mainita. Tai laittaa viestiä, että olen maksanut tilillesi tuon summan ja maksajana näkyy mieheni. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat