ystäväparsikunta kummeiksi?

Vierailija

Ei pariskuntana vaan erikseen.

Kommentit (8)

Vierailija

tätäpä juuri pohdin.. kyseessä kolmas lapsi, joten läheisimmät jo käytetty.. erosta vasta muutama kk..

vaikeaa, kun en tiedä, mitä tekis..

Vierailija

kuinkahan nyt, kun ystäväpariskunta erosi? siis avioero.. heitä piti pyytää vauvamme kummeiksi? minä olen tekemisissä perheen äidin kanssa ja mies isän kanssa? miten voisi toimia, kumpaako pyytää?

Vierailija

Jos ero on ihan tuore niin ei vielä tiedä kuinka hyvät tai kireät välit heillä tulee olemaan. Pyytäisin eronnutta pariskuntaa yhdessä kummeiksi vain jos erosta on jo jonkin aikaa ja on todettu, että he pystyvät tapaamaan toisiaan kohteliaasti. En halua sellaista sompailua että kumpi kutsutaan nyt näille synttäreille ja kumpi ensi vuonna kun eivät ne yhtä aikaa voi tulla.

Vierailija

ja erosivat noin puoli vuotta ristiäisten jälkeen. molemmat hoitavat kummiuttaan tahoiltaan, minä pidän yhteyttä naisen kanssa ja isä pitää yhteyttä miehen kanssa.

Ihan hyvin on toiminut. Jo useamman vuoden.

Vierailija

itse mietin, että onko soveliasta pyytää molempia, vaikka erosivat. mutta entä kun toisell on jo "uusi".. en sitä "uutta" tietenkään vielä pyytäisi, koska en tunnekaan, mutta voiko silti pyytää tätä ex-pariskuntaa erikseen...?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat