Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KLITORIKSEN KOSKETTELU

Vierailija

Mikä neuvoksi kun mies ei suostu hieromaan klitorista, ei esileikin eikä itse yhdynnän aikana? Kommentti kuuluu, " ei tarvitse." Aikaisemmin hän teki tätä pyytämättä, eikä mitään erikoista ole mielestäni tapahtunut. Missä vika... =( alkaa todellakin maku mennä koko touhusta, omat sormet ovat tuntuneet paremmilta jo pitkään...

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kommentti kuuluu, " ei tarvitse." Aikaisemmin hän teki tätä pyytämättä, eikä mitään erikoista ole mielestäni tapahtunut. Missä vika... =( alkaa todellakin maku mennä koko touhusta, omat sormet ovat tuntuneet paremmilta jo pitkään...

Miehesi kommentti saattaa olla ihan oikea.

Mitä SINÄ teet aktin aikana käsilläsi? Makaatko kädet ns. niskantakana?

Voi nimittäin olla (asennosta riippuen) aika raskasta hieroa klitorista ja suorittaa yhdyntää yhtäaikaisesti...

Ja mitäs vikaa siinä on että itse hierot jos kerta tuntuu paremmalta?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jos ei klitorista esileikin aikana? Omaa pohjelihastaan vai? Luulen, ettei taida raasu tietää mikä se klitoris on.

Osaatko lukea? Vai onko luetun ymmärtäminen puutteellista?

Kysymys oli yhdynnän aikaisesta hieronnasta.

Mistä näitä kanoja riittää?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itsekäs piirre miehessä! Jos kerran joka tapauksessa joudut itse hieromaan

itsellesi orgasmin, samahan se olisi sitten hoitaa ilman miestä paikalla. Mun mielestä itse tehty orkku ei koskaan tunnu niin hyvälle, kuin toisen tekemä. Siksi on ihanaa, kun mies sen hieroo!

itsellesi orgasmin, samahan se olisi sitten hoitaa ilman miestä paikalla. Mun mielestä itse tehty orkku ei koskaan tunnu niin hyvälle, kuin toisen tekemä. Siksi on ihanaa, kun mies sen hieroo!

...että ennemminkin itsekäs piirre naisessa, jos ei itse " viitsi" tehdä mitään vaan odottaa että toinen tekee " kaiken" .

Toistan tuon jo sanomani, että useissa asennoissa on kohtuuttoman hankalaa vaatia yhtäaikaista yhdyntää ja " hierontaa" mieheltä.

Naisella on oma vastuu orgasmistaan. Sen eteen pitää itse(kin) tehdä jotain.

Terv. nro 2

Vierailija

Kuten ehkä huomaat ap:n viestiin sisältyy " vaatimus" hieronnasta myös yhdynnän aikana. Tätä kommentoin viestissäni 2. Siksi hieman ihmetten viestissä 3 antamaasi kommenttia " itsekkäästä piirteessä miehessä" .

Sinä puhut hieronnasta ennen ja jälkeen yhdynnän -> Eri asia.

T: Viestien 2 & 5 kirjoittaja

Vierailija

...että ennemminkin itsekäs piirre naisessa, jos ei itse " viitsi" tehdä mitään vaan odottaa että toinen tekee " kaiken" .

Toistan tuon jo sanomani, että useissa asennoissa on kohtuuttoman hankalaa vaatia yhtäaikaista yhdyntää ja " hierontaa" mieheltä.

Naisella on oma vastuu orgasmistaan. Sen eteen pitää itse(kin) tehdä jotain.

Terv. nro 2

[/quote]

Mulla mies hieroo klitorista ennen tai jälkeen yhdynnän, ei koskaan sen aikana, joten mitään asento-ongelmaa ei ole. En myöskään hiero itseäni yhdynnän aikana, koska mielestäni käsi ei silloin mahdu hyvin yhtään mihinkään väliin, siksi nämä kaksi asiaa hoidellaan eri aikaan.

Ja kyllä, annan itsekin miehelle mielihyvää mm. ottamalla joka kerran suihin, joten ei ole liikaa vaadittua huomioimista tuo orkun hierominen. Sitäpaitsi mun mies nauttii siitä, että saa " pitää mua hyppysissään" ja saa mut kiemurtelemaan nautinnosta. Monesti meinaa laueta itse jo tuossa vaiheessa. Olisi aika yksipuolista ensin ottaa suihin, sitten hieroa itselleen orkku ja sitten vielä ratsastaa yhdynnässä miehen ollessa ihan passiivinen : )

Terv. nro 3

Vierailija

klitoriksen hieromisen voi hoitaa ihan itsekin. Monissa asennoissa miehen on tosi vaikea hieroa sitä oikein. Sitä paitsi ainakin oma mies kiihottuu tosi paljon siitä että teen sen itse samalla kun se panee.

Olen muutenkin sitä mieltä, että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan, myös yhdynnässä. Aiemmin en ollut koskaan koskenut itseäni toisen nähden, ja kummasti se seksielämä parani kun aloin sitä tehdä.

Vierailija

Vierailija

Parasta tietenkin, jos onkin itse päällä, klitta hieroutuu automaattisesti. Tuo nainen päällä on asennoista ehdottomasti paras, mun mielestä. Siinä saan parhaiten ja nautittavimmin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ap nimenomaan mainitsee, ettei mies suostu hieromaan edes esileikin aikana!

" Mikä neuvoksi kun mies ei suostu hieromaan klitorista, ei esileikin eikä itse yhdynnän aikana?"

3 & 6

Ap MYÖS nimenomaan mainitsee vaatimuksen yhdynnän aikaisesta, miehen suorittamasta hieronnasta. Nyt on edelleen epäselvää miten tämä miehen suorittama hieronta tapahtuu luontevasti, esim. lähetyssaarnaaja tai takaapäin asennossa, peruskankealta suomalaismieheltä?

Toisekseen on edelleen vastausta vailla mikä tekee miehestä itsekkään jos ei näihin hierontoihin yhdynnän aikana " taivu" ?

Terveisin nro:t 2, 5 & 7

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat