Ihanaa! Taas uusi aamu!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kävin juuri suihkussa. Kohta puettava ja herätettävä lapset ja lähdettävä. Ihanaa ihanaa ihanaa!

Taustalla soi Alan Price Setin " I Put a Spell on You" ja mikään ei voisi pitää paremmin paikkaansa. Ihanaa alkukesän aamua kaikille muillekin! Toivon, että kaikilla muillakin syömmet räjähtelee maailman ihanuudesta rikki!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

milloin rakkaus alkaa? Noh, on tätä fiilistä jatkunut jo jonkin aikaa... Parisen kuukautta on tunnettu. Missä tavattiin? Kivimiesten vierellä.

Ihana ihana ihana ihana ihana. Kerrassaan niin uskomaton tyyppi, etten tiennyt hänenlaisiaan olevankaan. Kenties hän onkin uniikki. Koskaan ei tiedä kauanko kestää, mutta turha murehtia etukäteen. Parempi edes muisto unelmien rakkaudesta vanhana kuin katua, ettei ottanut tilaisuutta vastaan. Särkynyt sydänkin tarkoittaa, että on joskus tuntenut suuria tunteita ja siksi särkynyt sydän on parempi kuin kylmä sydän.

Vierailija

Tunnin päästä pitäisi lähteä bodypump-tunnille ja ulkona sataa. Enhän minä sokerista ole ja muksun rattaisiinkin on suoja, mutta mieluummin ihailisin sadetta sisätiloissa.

Vierailija

Hieman meinaa masentaa oma kurkkukipu, luulin välttyneeni flunssalta jonka muu perhe sairasti jo aikaisemmin. Joudumme siirtämään sukulaisvierailua taas viikolla..

Vierailija

Olen niiin rakastunut. Taas. Ettekä arvaa keneen.

Omaan siippaani =) Pitkään tuntuivat tunteet olevan kadoksissa ja sitten kaikki taas kolahti kohdalleen.

Vierailija

Oli mukavaa herätä uutiseen jossa kaveri kertoi lähtevänsä synnyttämään:) Vauva vielä nukkuu joten juon rauhassa aamukahvia ja selaan nettiä. Kohta lähetään kaupungille kierteleen kirpparit...

Vierailija

Morre:

Lainaus:

Tunnin päästä pitäisi lähteä bodypump-tunnille ja ulkona sataa. Enhän minä sokerista ole ja muksun rattaisiinkin on suoja, mutta mieluummin ihailisin sadetta sisätiloissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat