**LOKAMASUT TIISTAINA**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mianni: joo kuopuksella VSD eli reikä sydämmessä.

Niin vielä tuosta neuvolasta mulla oli hb taas laskenut 103:een :( eli rautaa pitäis kovasti syödä.

Olen kuulostellut masukin liikkeitä koko ajan ja niitä tuntuu onneksi. Ehkä tämä tosiaan oli väärä hälytys mutta parempi mieli tulee ku käyn siel 4D:ssä varmistamassa.

Patovahtiko sykkeitä kyseli? mulla ollut esikoisesta 135-146 joka oli tyttö, kuopus 120-145 tyttö ja nyt ollut melkein aina n. 140-160 ja ultrassa poikaa veikkasivat.

mut nyt aamupalalle.

Hexu ja onni rv 21+1

Vierailija

Plääh, vettä satanu jo viime yöstä asti ja edelleen tulee, tylsää :(

Hexulle paljon voimia, toivottavasti kaikki on kunnossa.

Millianille onnittelut!!

Mulla toi LA muutettiin jo np-ultrassa. Oli ensin 6.10 ja ultran jälkeen muutettiin et on 30.9. Tuon muutoksen jälkeen ultrissa on mitat vastanneet viikkoja.

Noista tyttö/poika jutuista: Esikoinen on tyttö ja nyt ois ultran mukaan poika.

- tytöstä mulla levis vatsa sivuille tosi paljon, nyt on pallona ihan tuossa edessä (mies sano yks päivä et ota se pallo pois sieltä housuista, ei kukaan usko et oot raskaana kun on tollanen maha!)

- pahoinvointia ei ole ollu kummastakaan

- tytöstä tuli jo alussa tumma viiva vatsaan, nyt ei oo ollenkaan

- tyttöä odottaes söin kaikkea makeaa koko ajan, nyt syön rasvasta ruokaa ja hedelmiä

- iho on tämän odotuksen aikana ollu parempi mitä ekan aikana

-ja sykkeet oli tytöllä aina 140-170, nyt on ollu 120-130,

että näin meillä!!!

Seuraava neuvola on ens maanantaina ja sitten saan jo täytellä papereita kelalle, kun on jo 22 viikkoa täynnä :)

Liikkeitä tunnen joka päivä, välillä tosi voimakkaitakin vaikka istukka on edelleen etuseinämässä.

Mulla mitatttiin tuo kohdun korkeus ekaa kertaa rv16 ja se oli sillon jo 16cm ja ekas raskaudes se oli 16cm rv19. Neuvolan täti sanoikin et mun kohtu kasvaa aika vauhdilla ja ekat liikkeet voi olla tosi hentoja kun kaverilla niin paljon tilaa liikkua.

Mitään en ole vielä tälle kaverille ostanu. Odotellaan vielä ainakin seuraavaaan ultraan asti. Jos sitten vielä on selvästi poika niin ehkä ostan jotain ihanaa sinistä pikkuiselle :)

Tytön kerhon kevätjuhla on tänään niin lähden tästä valmistautumaan.

Sasku ja Onni rv21+3

(jos meille tosiaan poika syntyy niin hänestä tulee ihan virallisestikkin Onni)

Vierailija

Täällä ilma näyttää harmaalta, taitaapi tulla sateinen päivä..

Perhana, maha vaan kasvaa. Eilen kun oltiin pojan kanssa lenkillä niin pieni poika äitinsä kanssa istuskeli parvekkeellansa. Sieltä sitten kovaan ääneen sanoi äidilleen, että tuolla tätillä on iso maha =O Saakeli! =D

Saas nähdä miten iso se sitten lokakuussa mahtaa olla =O

Mullakaan maha ei vielä joku aika sitten näkynyt tai pystyin pitämään vielä omia vaatteita, nyt ei toivoakaan. Ihme kasvuspurtti ollut pienessä ajassa..

Onnittelut MilliaN:lle rouvittumisesta :) On tuo raskausaika varmasti aika erilainen siellä kun täällä. Mielenkiintoista lukea kuulumisiasi!

Mitäs muuta piti sanoa...hmmm..

No, menenpä aamupalalle.

Voikaa hyvin!

Camelot 18+5

Vierailija

Voi että, teitä onnellisia jotka ootte päässy ultraan :) Onnea teille kaikille hyvistä ultratuloksista. Paitsi että Hexulle kovasti jaksamista, toivottavasti vauvallasi ei oo mitään hätää! Kyllä kaikki menee vielä hyvin.

En muista nimimerkkiä, mutta onnittelut Sinulle joka olit menny naimisiin :) Jokos tässä nyt tuli kaikki onniteltua? ;)

Harmaa on päivä mutta fiilis ihan hyvä- niinku joskus aiemmin tossa kirjottelin ettei miehellä oo töitä kesäksi, niin nyt sillä kuitenki on :) Tänään eka päivä, joten on ihan hyvä mieli kun tietää että saadaan vuokra ja laskut ehkä sitteki kesällä maksettua.

Mua vähän huolettaa tuo miun masuasukki..kyllä vko sitte kuulu sydänäänet, muttaku nuita liikkeitä tuntuu niiiin vähän ja heikosti. Korkeintaan pari kertaa päivässä tunnen jotain pieniä hipaisuja ja tönäisyjä. Esikoiselta aloin tuntea liikkeet vkolla 17 ja nyt tältä toiselta tunsin eka kertaa rv 16. Muttaku ei ollenkaa nuo liikkeet tunnu tulevan voimakkaammiksi..no, minä varmaan hätäilen taas ihan turhaan (kumma homma, miten me raskaana olevat huolestutaanki niin helposti;)) Pitäs vaan jaksaa oottaa. Ehkä se pikkunen on vielä niin pieni että ei saa kovin voimakkaita liikkeitä aikaan. Np ultrassa istukka oli takana joten ei pitäs sen olla edessä liikkeitä hidastamassa.

Täällä on ollu paljon tuota sukupuolikeskustelua... Mä uskon ainaki yli 50% varmasti että sykkeen mukaan voi päätellä vähän kumpi tulossa :) Esikoisella oli kokoajan syke 160 tienoilla ja oli tyttö. Nyt tältä toiselta on vasta kerran mitattu syke ja se oli 146-150 välillä. EPÄILEN vähän poikaa, mutta toisaalta tuo syke on just siinä rajalla että saattaahan se olla tyttöki :) No, jos pääsen ultraan niin ehkä se selviää siellä. Vaikka en kyllä ollenkaa tiedä että aionko etes kysyä kumpi tulossa :)

Ei tässä tämän kummempia. Pitäis alkaa reippaaksi huushollerskaksi että sais vähän tätä kotia siistimpään kuntoon.

Balaamisiin siis.

Jääsydän ja " Urpo" rv17

Vierailija

Pitkästä aikaa taas kerkesin koneelle minäkin. Ei vaan lapset antais olla hetkeäkään ku ne haluis itse koneelle heti kun minä pääsen tähän :/

Lomalla olen tämän viikon, kesä sellaisella. Elokuussa sitten loput ja siitä suoraan mammalomalle. Pitkä kesä siis töitä... No kun ei saanu yhtään meidän osastolla olla lomia päällekäin... PRKL!

Meillä huomenna ultra, kiva nähdä vauva taasen. Olis kivaa nähdä kumpi on tulossa. Liekö tuo näkyis? Ehkä kun ollaan jo puolessa välissä niin vois vaik näkyäkin :) Sitä odottaessa...

Torstaina meillä on duunin tarjoama lintsipäivä :) Olis vaan hyvä ilma silloin. Hyvä kun välillä sataakin mut torstaiks tilaan kyl aurinkoa. Ehkä ehdin koneelle jopa ennen sitä kertomaan ultrakuulumiset. Hope so.

No eipä täällä kummempia kun että vaavi liikuskelee ahkeraan ja tuntuu selvästi kyllä. Potkut ja ehkä jopa hikkakin jo :)

Palaillaan taas.

Sanna ja baby rv 20 tasan

Vierailija

onnitteluista Patovahti =)

Ja menihan ne viikotkin nakojaan oikein kun muistelin etta Miannin kanssa mennaan melkein samoilla paivilla ja lunttasin hanelta. Paitsi, etta siella on jo tiistai kun taalla vasta maanantai ilta. Eli suomessa olisi jo 18+4 kasassa.

Millian

Vierailija

Että osaakin olla synkkä ilma :( Pöh!

Täällä taas viime yönä valvottiin hetki, kun suolistossa väänteli PRKL!! Eilen otin kunnon satsin Levolacia, jospa tänään auttais ja sais sitte ens yön nukuttua ihan kokonaan.

Onko muilla muuten sellasta ihmeellistä " jomotusta" tai vihlontaa reisissä ja pakaroissa? Mulla on varsinkin kun meen maate niin sillain tosi ällöttävästi vihloo reisiä, tulee sellanen olo, että tarvii hakata niitä :D Ihan kuin olis alaselässä joku jumissa...No, ei se niin kamalaa ole, mutta ärsyttävää lähinnä.

[b]Mianni[/b]kyseli miltä tuntuu, kun masussa on poitsu, vaikka oli hurjat flikkafiilikset...No..Nyt eletään sen mukaan ja totta kai tämä Pikku-isäntä on enemmän kuin tervetullut meidän elämäämme :) Sannia hänestä ei sitten saa tekemälläkään*hih* Että nimen kanssa tulee pientä onkelmaa, kun vaihtoehtoja ei hirvittävästi ole...Meillä isäntä tykkää nimestä Henri ja onhan se mustakin ihan OK, mutta joku tökkii.Mä olen mieltynyt Lassiin..ja aattelin heittää ilmoille sellasen nimiehdotuksen kuin Lassi Henri Juhani..Tuo vika tulee siis isännän toisesta nimestä ja se on sovittu ja ajat sitte. Tytölle ois toiseksi nimeksi tullut Susanna:) Mutta siis ihan eri lailla nyt kaikkia kattelee...Esim. kun ennen katsoi esim. elokuvien ym. ohjelmien lopputeksteistä naisten nimiä niin eilen katsoin vain poikien nimet. Vaunujen värit meni heti vaihtoon...Kun mielessä oli ne musta-pinkit Emmaljungat...Mutta kuten isännälle sanoin niin halusin senkin vuoksi ehdottomasti tietää sukupuolen, jotta saan heittää mielestäni kaikki tyttöjutut ja keskittyä vain poikajuttuihin. Jos koko raskauden olisin ollut tietämätön sukupuolesta ja luullut tulokkaan olevan tyttö niin olisin varmasti tehnyt hankinnatkin sen mukaan ja olisi ollut aikamoinen " ylläri" , kun olisikin tulokas ollut poika :D Olen siis hyvin tyytyväinen siihen, että saimme sukupuolen tietoomme ja sehän varmistuu sitten siellä 4 D:ssä :)

Nyt kun mietin näitä kaikkia uskomuksia, että mistä voi päätellä kumpi on tulossa niin tässä vähän omia juttuja:

-Masu on tosi pyöreä ja kaikki tuossa edessä (on sanottukin poikamasuksi)

-En voinut pahoin juuri ollenkaan (eikö tytöistä usein voida enempi?)

-On tehnyt koko aika mieli enempi kaikkea suolaista ja rasvaista kuin makeaa

-Masussa oleva viiva (Linea Negra) on vaalea, mutta yltää kyllä mielestäni vain napaan asti eli ei siinä kyllä mitään pojan vehkeitä ole havaittavissa navan kohtaa :D :D (eikös tää ollut uusimpien tutkimusten mukaan varmin uskomus??) Mulla se ei siis pidä paikkansa!

[b]MilliaN[/b] Tervetuloa Rouvasihmiseksi ;) Itselläni on kesällä jo 6-vuotishääpäivä-hui miten aika menee nopeasti!!!

[b]mamseli[/b] Kuulostipa tökeröltä tuo sinun ultraajasi :( Ei ollut oikein fiksusti sanottu, että " Varmaankin kaikki on kunnossa!" JUST SÅ!!! Itse en kans ollut tyytyväinen tuohon eiliseen ultraajaan, mutta kyllä hän sentään kertoi, että tässä on selkäranka, munuaiset, virtsarakko, sydän...jne...ja näytti kun mittasi pään ja reisiluun jne. Mutta alussa oli ensin pitkään hiljaa ja mun meinas päästä ensimmäistä kertaa ultrassa ITKU....Sain oikein pidätellä ja huomasin miten alahuuli alkoi vapista :( Tuli aivan kaamea pelko, kun ollaan hiljaa...että nyt se löyti sieltä jotain!! No, kaikki kuitenkin kunnossa, mutta voisivat kyllä puhella hippasen enemmän!!

Tänään olisi sitten taas työpäivä, plääääähhh :/ Oishan sitä voinut lomailla pidempäänkin kyllä. No, nyt ois sitte 2 päivää töitä, vapaa, 2 töitä ja SEITSEMÄN vapaata :D Ihanaa! Toivottavasti silloin ei sada koko viikkoa niin saisi laitettua lisää kukkia pihalle.

Mies ehdotti, jos mentäisiin Lossiajelulle Kustavista silloin kesäkuun eka viikonloppu:) Kivaa, toivottavasti ei silloin sada, ei sinne rumalla ilmalla viiti lähteä.

Juu mutta nyt Hotelli Helpotus kutsuu puoleensa :D

Oikein mukavaa päivää kaikille!!

Halauksin: Je_Ni & Pikku-Isäntä 21+2

Vierailija

Ihanan happirikas ilma oli, kun kävin viemässä tytön hoitoon. Musta tuntuu, että teen tänään pienen kävelylenkin ja nautin tuosta ilmasta ;) Tykkään siis sateesta, mutta tietysti pieninä annoksina. Aurinko on toki parasta! Mutta sateen tuoksu metsässä, ai!

Ketkäs täällä olikaan innokkaita metsä/vaellusihmisiä? Me oltiin sunnuntaina tytön kanssa pikku retkellä, mies kantoi häntu upouudessa kantorinkassa ja minä kannoin tätä yhtä pikkuista. Hiljalleen käveltiin ja suurin osa ajasta käytettiin nuotiolla. Kiva reissu oli! Haaveilen tosissaan yön yli kestävästä " vaelluksesta" alkukesästä, voisi ehkä kävellä jonkun pikku lenkin vaan ja sitten nautiskella hyvistä syömisistä. Ainoa mikä mietityttää, on tän mahan kanssa nukkuminen teltassa kovalla alustalla. Mitenköhän onnistuisi? Tyttö vietäis ehkä hoitoon, niin olisi helpompaa. Ei olla vielä yövyttykään hänen kanssaan teltassa.

MilliaNille onnittelut häiden johdosta! Onpas hassua, että kirjoittelet siellä itse asiassa maanantai-iltana, kun me täällä jo eletään tiistaita. Hih!

Fiikunalle jaksuja flunssan kanssa! Toivottavasti saat vähän huilattua, pienen lapsen kotiäitinä se vaan on aika vaikeeta :(

Hexulle tsemppiä 4D-ultraan, se taisi olla jo tänään jos oikein muistan. Toivottavasti selviätte pelkällä säikähdyksellä. Haleja!

Mukavaa tiistaita,

S-I ja Lumikukka 21+0

Vierailija

eilen sitten iski flunssa oikein kunnolla, aivan kaamea olo:/

kauhea yskä ja kurkkukipu, ja mulla ainakin nuo oireet on vahvempia äin raskaana kuin normaalisti, eikä noita lääkkeitäkään oikein voi ttaa joten ei ole kiva olla!

millianille oikein isot onnittelut! oliko millaiset häät?

hexu, tsemppiä, toivotaan että kaikki kunnossa!

meilläkin oli se neuvola eilen.. selvisipä syykin noihin jatkuviin päänsärkyihin eli hemppa oli kuukaudessa tipahtanut 139.stä 114.ta.. eli aika hurja lasku. no onneksi ei joshtunut mistään verenpaineista, olivat ihan ok, 100/50, mikä on minulle ihan normaali.

painoa oli tullut viikossa 380, eli ihan riittävästi. pissa puhdas.

ja fundusmitta oli 17, eli himpan yli keskikäyrän.

vauvan sydänäänet kuului hyvin ja olivat kokoajan siellä yli 150..

patovahti noista sykkeistä taisikin kysellä ja poikaa odottaessa meillä oli sykkeet aina 110-145..eli saa nyt nähdä onko tämä vain vilkkaampi kaveri vai tietääkö nopeammat sykkeet tyttöä:)

..mutta nyt poika kaipaa huomiota!

voikaahan hyvin tytöt!

fiikuna ja mytty rv19+6

Vierailija

Piti vielä palailla linjoille:) Yritin sinne neuvolaan soitella niistä perhevalmennusajoista, muttei sieltä vastattu...pahus!

NimimerkkiGallup: Mun nimimerkkini tulee koirien nimien kahdesta ekasta kirjaimesta: Je(sse)_Ni(cky).

Päivällä vielä kyseltiin tukivyön käytöstä niin mä käytin silloin, kun iskias vaivasi pahasti ja koin kyllä siitä olevan apua. Sen koommin en sitä ole käyttänyt, mutta tuolla se odottaa tulevia aikoja :D

Meillä sitte tänään ilmeni MUURAHAISongelma, PRKL =( Koskaan ennen ei ole niitä sisällä näkynyt ja nyt huomasin päivällä tiskipöydän ympäristössä niitä ainakin 20!!!! Sitte itku kurkussa soittamaan miehelle " Meijän keittiö on täynnä murkkuja!!" Löysin paikan mistä tulivat, koska hätyyttelin ne siitä samasta reiästä takas. Kulmassa on silikonisaumassa pieni reikä (laatoituksessa) ja sieltä tulevat!!! Mä tukin sen sinitarralla ja se esti aika lailla, mutta kyllä niitä kait muualtakin tulee, kun sain heti ruveta murhaamaan niitä ku kotia äsken tulin.

Isäntä kävi ostamassa kaikenmaailman myrkkyjä, muttei ole vielä tullut töistä. Tosi ällöjä ovat, mulla kutiaa nyttenkin kaikki paikat..olen vähäsen vainoharhanen=(

Juu mutta nyt täyttämään patonkeja, jotka just uunista otin. Aattelin tehdä vähän erilaisen iltapalan eli teen täytettyjä patonkeja..Ihan vaan kurkkua, tomaattia, juustoa ja kinkkua + sinappikurkkusalaattia väliin ja ei ku syömään =)

Huomiseen tytöt!!

Terkuin: Je_Ni ja juuri herännyt Pikku-Isäntä 21+2..

Vierailija

Ensinnäkin onnittelut MilliaNille, tervetuloa meidän kunniallisten naisten joukkoon :)

Ultrassa käyneille onnittelut ja Hexulle kovasti voimia täältä!

Muistinkohan kaikki?

Sitten GALLUP: Mistä nimimerkkisi tulee?

Tähän ei ole mikään pakko vastata, ajattelin vain että olisi helpompi muistaa toisten nimet kun tietäisi mitä ne tarkoittaa. Ainakin minulla on vaikeuksia muistaa toisten nimimerkkejä!

Eli omani on viinimerkki, en kyllä muista onko kyseessä puna- vai valkoviini, enkä ole tullut maistaneeksi vaikka on ollut tarkoitus...

Joka tapauksessa lupicaia tarkoittaa " susien metsästyspaikkaa" tms, jotenkin tunsin tämän nimeni omaksi. Minä kun olen tälläinen yksinäinen susi :)

Nimi valitsi minut!

Meillä on kyllä kaikki hankittuna, kun ei tarvitse sitten kuin hankkia vaipat yms. hilpetöörit myöhemmin, mies osaa ne käydä kaupasta yksinään kun on jo " ammattilainen" :)

Viime kesänä menin samoilla viikoilla odottaessani esikoista kuin nyt, ja voin sanoa että se heinä-elokuu ja vielä syyskuu joskus on tosiaan aika tuskaa, varsinkin jos pitää käydä kaupoissa katselemassa vauvalle tarvikkeita.

Minulla oli niin turvonneet jalat että jokainen askel koski kuin puukolla olisi tökitty... Oli vielä ne +30 asteen helteet silloin heinäkuussa kun miehellä oli loma ja ostoksia tehtiin!

Mutta pääasia että kaikki tuli hankituksi, sitten viimein. Välillä kyllä pelotti että mitä jos vauva syntyy etuajassa eikä ole vielä kaikkea kasassa... Tai joudun vaikka sairaalaan osastolle, että osaako mies hoitaa kaikki asiat. Kaikkea sitä silloin murehtikin!

Tämä on täysin makuasia, jotkut tekee niin ja jotkut näin, ihan niin kuin kaikessa muussakin tässä elämässä :)

-lupicaia ja Omppu 21+2

Vierailija

... ja lapset riehuu sisällä kuin heikkopäiset! Argh, koko ajan saisi olla kuria pitämässä etteivät satuta toisiaan. Aamupäivällä onnistuttiin ulkoilemaan sadekuurojen välissä, mutta silti tuntuu pojilla vielä ylimääräistä virtaa olevan. No, kohta päiväunille ja sitten voi hetken itsekin levätä.

Meilläkin oli ultrapäivä eilen. Vähän oli vaisun tai epävarman oloinen ultraaja, harmittaa. Vauvasta nähtiin suuren työn ja tuskan (paineli anturilla lujaa) jälkeen kaikki tärkeimmät jutut, oli kaveri sellaisessa kippura-asennossa aivan kohdun alaosassa ettei häntä meinattu millään saada tutkituksi. Minulle oli tärkeää saada tietää istukan sijainti, mutta se jäi jonkin verran epäselväksi, ultraaja ei osannut kunnolla istukkaa etsiä. Sen osasi sanoa, että hänen mielestään istukka ei ole kohdunsuulla, mutta tarkempaa sijaintia ei osannut sanoa, ehkä jotenkin takana ja sivulla istukka on ... ei vakuuttanut siis ultraamistaidoillaan. No, tuon tiedon varaan nyt kuitenkin aion jäädä, en meinaa lähteä yksityispuolelle ylimääräiseen ultraan. Sitten sukupuolesta: ultran perusteella ei voi kyllä heittää mitään veikkausta sukupuolesta, niin piilossa vauva peppunsa piti. Esikoisen sukupuolen erotin ihan selvästi rakenneultrassa (poika), mutta tästä ei tosiaan voi lähteä edes arvailemaan.

Ultran perusteella laskettu aika aikaistui 10 päivää, tätä ounasteltiin jo np-ultrassa ja nyt asia varmistui lopullisesti. Eli uusi laskettu aika on 10.10. Kuulostaa kivalle, nyt on tasan rv 20 ja ihan kivat fiilikset raskauden puolivälissä. Tai vähän on valittamista: olo on turhan tuhti, painoa tullut niin paljon että olo on aika pyöreä jo nyt ... voi tulla vaikea loppusuora jos en saa painonnousua kuriin.

KELA se jaksaa muistaa. Tarkistavat vuosittain lastenhoidon tuen tulosidonnaisen hoitolisän ja nyt pitäisi sinne taas tehdä selvitys perheen tuloista. Tylsää hommaa. Varsinkin kun nyt on kyse vain muutamasta viikosta, kun syksyllähän tukimudoksi sitten jo vaihtuukin taas äitiyspäiväraha. Mutta kai se on pakko viitsiä tuo hakemus täytellä niin saapahan sitten ne muutamat eurot mitä yhteiskunta meille kotiäideille tarjoaa.

Voi kunpa tuo sää tuosta huomiseksi jo paranisi. Olisi perhekerhon retkipäivä, paljon ulkoilua tiedossa eläintilalla.

Severon rv 20

Vierailija

Niin onnea vaan täältäkin MiliaNille (menikö oikein)!!

Hexulle kovasti jaksamista ja toivottavasti kaikki on hyvin!!!

Jenille kiitokset " myötätunnosta" huonoa ultraa kohtaan. Onneksi ollaan menossa yksityiselle. Jospa sitten sieltä paremman kokemuksen saisi.

Tultiin juuri esikoisen kevätjuhlista. Huh mikä ilma. Olipa tosi kiva rämpiä kaatosateessa. Mutta onneksi mentiin, vaikka olin jo jäämässä visusti kotiin. Suloisia lauluja saatiin kuunnella ja vielä oli herkkujakin tarjolla lopuksi.

Sykkeistä vielä.. Meiillä molempien tyttöjen sykkeet ollu 150-160. Nyt 145-155 ja epäilen siis poikaa. Selvä poika maha täällä kyllä on. Niinkuin Jenilläkin, mulla maha ihan edessä semmoinen potkupallo. Tytöistä ollu aina semmoinen sivuilla ja ei niin selvä vauva maha vielä tässä vaiheessa. Ja noista mielihaluista. Eli tytöistä kovasti teki mieli makeaa. Nyt kaikki suolainen ja kirpeä maistuu..

Mutta nyt ruuan laiton pariin. Nähdään!

Mamseli

Vierailija

ja voi kekkonen sanon mä kun pitäis sitä gradua tehdä mutta kummasti se aika vierähtää näitä juttuja lukiessa.. ;) Ja tääkin on viikon vika " työpäivä" kun huomenna on neuvola ja sit lähtään mökille, IHANAAAA!!! :D

Hmm.. Jeninkö la muutettiin et se on nyt 1.10.? Mullekin kone antoi (siis ultrassa) la:ksi 1.10. mutta ei lähetty muuttamaan, eli edelleen se on 6.10. Kyllä sitä kuitenki vähän mielessään myös pitää sitä aikasempaa.. ;)

Masussa myös täällä ollu nyt hiljasempaa mut koitan nyt olla hermoilematta kun kuitenkin pientä välil tuntuu. Tosiaan kun huomen on se nla niin siellä sit taas sydänääniä kuunnellaan. Toivottavasti siis, kun se mein nlan dobbleri on ihan p*sk* niin on tietty menny rikki tms. Kaveri kävi tos pari viikkoa sitten samassa paikassa ja oli kuulemma rätissy kamalasti... *huoh* Mut toivotaan, toivotaan...

Kirjotinki jo eilen vissiin et viikonlopun aikana oli paino noussu 2kg ku eilen aamul kävin vaa' alla. Et oman vaa' an mukaan olis paino noussu alusta jo 6kg!!! No, onneks tänä aamuna näytti kilon vähemmän ku eilen et oli ehkä turvotusta. Mut silti. Mua huolettaa ihan siks ku lähtöpaino oli jo 82kg niin ei paranis mitään 20kiloa lihoa...!!!!!!!!! Mut itestähän se on myös hyvin pitkälle kiinni...

Juupas juu, täytyy nyt vähän taas tehä hommia ennen ku lähen lounastamaan.. Auringon pilkettä harmaaseen päivään kaikille! Toivottavasti kaikkien huolet (kellä niitä oli) on turhia!! Ja onnea ameriikkaan tuoreelle rouvalle! :)

Pupu ja masukki 20+4 (tai sit se 21+1 niinku Jenillä.. ;) )

Vierailija

...pupu.. : Juu tosiaan meillä aikaistettiin viikolla, kun " vanha" LA oli 8.10.

Lääkäri ihmetteli, että miksei sitä oltu aikaistettu jo np-ultrassa. Sikiö on kuitenkin kaikissa kolmessa ultrassa ollut kooltaan viikkoa isompi (ultrat 8+4,12+1 ja 20+1) ja nyt sitte muutettiin, jee :D Tuntuu kuin on tosi paljon pidemmällä muka*hih*

Mä tuossa tein vielä viimeisen laskutoimituksen siitä milloinka mun _pitkä_loma sitten alkaakaan ja vika työpäivä olisi nyt sitten 6.7.!!! Miettikää, ei oo paha nakki!! Meinaan siis alottaa äippäloman varhennettuna eli 50vrk ennen LA:ta.

Ai juu, tuli just mieleeni, että mun piti soitella neuvolan tätille ja kysyä niitä perhevalmennuksen papereita, jotka eivät koskaan tulleet meille asti..hmmmm....:) Samalla kysäsen muutetaanko neuvola-aikaa viikolla aikasemmaks. Tosin sitte ois samalla viikolla perhevalmennus, neuvola ja 4D ultra :) Kauhiasti ohjelmata!

Juu mut Palaillaan taas!!

Lärveisin: Jentsukka *Pikku-Isäntä laittelee masusta terkkuja potkujen muodossa*

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat