Onko Askolan kaivosvaltauksista uutta tietoa kellään?

Vierailija

Miten te Askolalaiset suhtaudutte asiaan? Mitkä on vallalla olevat skenaariot? Me suunnittelemme Askolasta asunnon ostoa, mutta pelottaa hieman..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

pieniä piirejä huomannut. Taitaa olla vain kateellisten panettelua. Itse tykkään rauhasta ja siitä että tilaa on ympärillä. Linnut laulaa aamuisin pihalla eikä liikenteen melu kuulu. Tuntee todellakin olevansa maalla. Naapurissa josku kukko kiekasee. Orava juoksee pihalla....ah sitä autuutta.

Pienet piirit ovat sitä urbaania legendaa, jota aina silloin tällöin viljellään.

Itse en muuttaisi maalta enää mihinkäään.

Vierailija

Onhan Askolassa (laaja pinta-ala) tuttuja julkimoita. He ovat muuttaneet sinne varmasti juuri etäisyyksien (mahdollistaa erakkomaisen asumisen) vuoksi. Olen vuosia työskennellyt Askolassa ja viettänyt (pakosta) aikaa myös Juornaankylässä, mutta ikinä en sinne muuttaisi. Unelmien talo, kuihtuneessa kyläyhteisössä ei pidemmän päälle kannata. Ja jos joskus haluatte myydä talonne, niin talon arvo ei ainakaan nouse vaan suunta on kyllä siellä laskeva.

Vierailija

En todellakaan halua, että lapsiani kiusataan. Itse mieheni kanssa teemme luovaa työtä, kotoa käsin joten me emme kärsi vaikka kylällä ei tykätäkään meistä tai meidän kanssa " ei leikitä" . Mutta lapsiani en halua, että aletaan kiusamaan!

-ap (joka miettii entistä tarkempaan)

Vierailija

Ulkopaikkakuntalaisena ja cityihmisenä voi olla hiukan vaikeaa päästä sisälle kylän juttuihin.... toivottavasti nuorempi sukupolvi on kuitenkin vastaanottavaisempi. Piiri pieni pyörii....

Onnea ja menestystä Ap:lle ja voimia ja rohkeutta päätöksenteolle, Hallelujah!

Vierailija

ollut tuon kaivoshankkeen kanssa. Asia on kauppa ja teollisuusministeriössä. Asukkailta on kysytty vastustavatko he ja tottakai jokainen vastustaa. Jokainen kunta vastustaa kaivosta ja kaupunki samantien.

Tuskin kaivos tulee. Ei sitä keskelle asutusta laiteta.

Mitä tuollaista murehtia. Jos kaivos tulisi saastelaskeutumat tulisivat myös pääkaupunkiseudulle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat