LORDI ON JUNTTI

Vierailija

Kuuntelitteko eilisiltana sitä lehdistötilaisuutta. Tuo SAATANA-sanan viljely oli jotain käsittämätöntä. Se toistui jokaisessa lauseessa ja siksipä Radio Suomi pistikin linjat kiinni. Siinä jäi kuulematta Pääministerit ym. Ei tuota saatana-paskaa voinut kuunnella. HYVÄ YLE !

Kommentit (9)

Vierailija

Ihan saatananpalvontaa on koko orkesteri. Kaikki todistaa siitä. Miksi muuten vähän väliä hokisi herransa nimeä.

Toivottavasti ei saata Suomea häpeään ja nöyryytä täysin.

Vierailija

aika alkeellista tekstiä tuli, kuuntelin netistä. Todistaa ettei herra ainakaan mikään älyn jättiläinen ole. Onneksi on levy-yhtiö järjestänyt " aivot" porukalle.

Vierailija

Tuo netissä oleva on 21.5 tehty haastattelu, ei eilinen 22.5. Eilisessä oli todella paljon SAATANA-sanoja, Sitä jäi kuuntelemaan jopa mieheni veli, kun netistä kaiuttimien kautta annoin kuulua. Hän on sentään itse aikamoinen hevi-mies. Ja kyllä hänkin hymähteli ja sanoi alatyyliseksi tuollaista puhetta suorassa lähetyksessä.

Kuulin, että yle katkaisi radiolähetyksen tiedotustilaisuudesta 10 minuuttia aiemmin kuin piti juuri sopimattoman sisällön takia.

Myös minä nostan hattua ylelle. Todella suoraselkäistä toimintaa. Tuosta saatananpalvonnasta, en tiedä vieläkään, onko lordissa sitä vai ei.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tuo netissä oleva on 21.5 tehty haastattelu, ei eilinen 22.5. Eilisessä oli todella paljon SAATANA-sanoja, Sitä jäi kuuntelemaan jopa mieheni veli, kun netistä kaiuttimien kautta annoin kuulua. Hän on sentään itse aikamoinen hevi-mies. Ja kyllä hänkin hymähteli ja sanoi alatyyliseksi tuollaista puhetta suorassa lähetyksessä.

Kuulin, että yle katkaisi radiolähetyksen tiedotustilaisuudesta 10 minuuttia aiemmin kuin piti juuri sopimattoman sisällön takia.

Myös minä nostan hattua ylelle. Todella suoraselkäistä toimintaa. Tuosta saatananpalvonnasta, en tiedä vieläkään, onko lordissa sitä vai ei.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat