LOKAMAATUSKAT sateiseen tiistaihin....

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta!

Kommentit (12)

Vierailija

Sataa sataa ropisee....

Tultii kaupasta justiinsa, mite olikaa luksusta lähtee kauppaan, kun pääsi kärrien kanssa. Tyty istui rattaissa ja paljon oli kateltavaa, pää senkun piuasi eestaas, ja kurkki sateensuojan ylite, hassun näköinen..

Kyllä, vaikka onkin pieni rajakauppa ni nyt sai plussa pisteet, on k-kauppa. Lähettii ihan hakee antennia, kun meillä ei näkyny ku ykköne, kakkone, kolmone ja suhiseva venäjä. NYT saatii dikiboxin kautta näkymään kaikki kanavat, ja ah.. jo viikon kaivannutta nelosta pääsee kattoo, ja tietty subia ym.

Tytystä on tullu aika vilkas liikkeinen, lattialla möyrii ihan todenteolla, napasa ympäri. Pyyperö pystyssä jalat masun alla koittaa päästä eteenpäin, sit tulee kiukku kun ei pääse..

Laskettii tänää pinnasängyn pohjaa alemmaksi, kun näytti et ylihän tuo tulee sieltä jokupäivä..

Alahampitkin näkyy nyt ihanasti kun hymyilee.. Ja ääntelyykin on tullut enemmän sisältöä.

Päriskeekö tei lapsoset ?? Anni pärisyttää kamalasti, kieli toisella puolella suuta, ulkona, ja ai kun tulee kiva ääni..

On se niin kiva katella tuota lapsen kehitystä.. Oikein silmä lepää..

Mut nyt ei silmä lepää vaan on mentävä iltaruokinnalle..

-eekkis&aannimanni-

Vierailija

Eli laittelin tuonne treffiehdotusta, sopiiko kenellekään aamupäiväkaffet ma 29.5 tai to 1.6? Nasu vastasikin jo, toivottavasti saat jossain vaiheessa auton käyttöön. Paikka voisi olla jokin muukin tietty kuin edellinen kerta Jumbo.

Täytyy mennä nukuttamaan tuota kiljuvaa poikaa, taitaa olla väsy.

Vierailija

Meillä on nykyään illalla nukkumaan meno ja oma sänky ja koko makuuhuone kai, tosi paha peikko. Huuto alkaa jo ovelta ja ei meinaa millään loppua. Nukuttamisoperaatioon saadaan kulumaan helposti tunti. Ei paljoa naurata. Päivällä nukahtaa tosi hyvin rattaisiin. En tiedä mitä taikoja keksisi... Yöllä on myös ihan liikaa huutokohtauksia, edellisyönä viisi. Kauhea huuto vain eikä meinaa rauhoittua millään, edes sylissä.

Meillä ryömitään ja välillä kieritään eteenpäin ja jalat menevät koukkuun pyllyn alle. Eli samaan malliin kuin Nasu teilläkin. Ja sähköjohdot ja pistorasiat kiinnostavat. Ja uuninluukku. Mitenköhän opettaisi, että juuri niihin ei tarttis koskea...

Atte oli yökylässä siskoni luona pe-la. Vieraskorea poika jo tässä iässä, tädin luona nukuttiin ihan hienosti. Ja siellä käytiin sitten hakemassa myös yksi uusi hammas, tällä kertaa ylös toinen keskeltä.

Sitä hampaan tulemistahan noi yöhuudot saattaat olla myös, mutta kun jatkuvat edelleen?? -> uusi hammas?

Sain eilen jonkun tilapäisen mielenhäiriön ja pesin muutaman ikkunan. No se into meni kyllä nopeana ohi. Vielä olisi " vain" 13 ikkunaa jäljellä, huoh. No jos yksi/päivä vauhtia jaksaisi, niin saa ne juhannukseen mennessä kuitenkin pestyksi.

Onko teillä kokemusta rinkasta? Lainattiin rinkka tutuilta, kun ollaan menossa torstaina mm. Hämene linnaan. Siellä ei pääse kulkemaan rattailla. Pitänee testata rinkkaa tänään, että suostuuko Atte olemaan siinä. Ettei sitten turhaan raahaa sitä mukana.

Oltiin viikonloppuna tosiaan reissussa ja en päässyt pinoutumaan ja olen vähän pihalla (taas), mistä on puhuttu.

Onnea synttärisankareille!

Jospa nyt menisi pesemään sen yhden ikkunan, kun Attekin nukkuun.

Rauhallista päivänjatkoa kaikille!

t. Harju ja Atte vähän yli 7 kk

Vierailija

Käyn vaan ilmottautumassa lyhyesti, oon edelleen niiiin väsynyt.. Eikä tää matalapaine ainakaan edistä mun piristymistäni millään lailla. :(

Treffit sopii näillä näkymin kumpana päivänä vaan, mutta huom! " näillä näkymin" .. Jos tää mun vireystaso on tätä luokkaa ens viikollakin, niin ei musta oo rehviseuraa. Mutta se nähdään sitten, voinhan mä saada vaikka jonku energiapiikin just sopivasti. Pitäsköhän tota ukkoa vikitellä vai mitä.. plääh, kun jaksaiskin.

Nyt mua kutsutaan tuolta lattialta, jotkut teistä on sen murinan omin korvin kuulleetkin.. Sitä tyttömäistä huhuilua siis tarkoitan. :) Tänään on muuten jo kerran kupsahdettu siihen malliin, että tuloksena on mustelma poskessa (tytöllä siis). Ja huomenna sopivasti neuvolaan..

Niin siis meillä on 7kk neuvolakäynti, siitähän täällä kerran puhuttiinkin. En tiedä oisko normaalisti, mutta kun meidän th haluaa ainakin tota pituutta tsekata, vaikka mä sanoin sille, että tyttö on vaan tullu äitiinsä. Tämmönen lyhyenläntä pätkä. Noo, onhan ne tuoreet mitat tietysti ihan kiva saada.

Ei kuulkaa nyt on mentävä, pomo käskee. Joten sadepäivän jatkoja itse kullekin!

Pähkis

Vierailija

Long time no write!

En oo juuri ehtiny lukemaan pinoja saati kirjottelemaan! Ei vaan oo aikaa, tai silloin kun on niitä hiljaisia hetkiä niin haluaa VAAN OLLA ja esim. juoda kahvia litran mukista ja kattoo laatuhömppää Subilta aamupäivällä (ihmeiden aika) HIHIHIII!!!!

Meidän tyttöset täyttävät tänään 8kk. Kolmatta viikkoa heillä on syömis/juomislakko, mistä vähän aikaa sitten kirjoitin oman " pinon" , juttu alkaa sanalla AAARG.

Aikasta hyvin istuvat tuetta mutta vielä ei uskalla lähtee takaa vartiosta pois.

Ihanaa kun tuli kesä, on paljon helpompi lähtee extempore johonkin, ja usein lähdetäänkin. Me ollaan kaikki 3 paremmalla tuulella muualla kuin kotona 3staan, onkos muilla samoja kokemuksia?

Lyhyestä virsi kaunis. Palataan taas!

J+" Milla" ja " Mella"

Vierailija

Pimu kävikin tosin vasta ysin pintaan nukkumaan ja nukkui aina seitsemään asti! Jeee!

Koirat kyllä rapisteli taas alkuyöstä niin että piti käydä muutaman kerran tönimässä niitä mut loppuyö meni hyvin.

EEKKIS: Älä nyt kuvittele että me vaan viikonloppusin kirjoteltas! Kyllä toki myös viikolla mutta viikonloppuna tehtäs sellanen esim. pe-su pino niin siitä tulis vähän pidempi tai siis saatais siihen vähän enemmän sisältöä kun kirjoteltas monena päivänä samaan pinoon. Ikävähän tässä tulis itse kullekin jos " sais" vaan viikonloppusin kirjotella! ;)

Sateista ja harmaata onpi täällä päin suomea.. ei oikeen hotsita mikään.. voi olla että jää mamma treffit tänään väliin ja vois pyhittää tän päivän pyykin pesulle kun eilen en sitten ehtinytkään. Sain pimun huoneen laitettua ihan kivan näköseks ja yllättävän kauan siinä menikin aikaa. Hiki puserossa siivosin ja touhusin.. oliko eilen jotenkin hiostava ilma vai onko mulla kunto mennyt tosiaan näin huonoks!?

Jeps, jospa menis aamu toimille ja palailis taas paremmalla ajalla.

Jakselkaahan mamat!

-Mari-

Vierailija

Ehdinpäs kiilata! ;)

Vielä ehtii vähän aikaa turisemaan jonnin joutavia, sitten alkaa tuo operaatio pyykkivuoren pienennys. plääh. :/ Noh, ihan " mukavaa" sadepäivän ajanvietettä.

Meille kävis 29.5 treffit. 1.6. on Dinan 8kk lääkäri aamusta. Mikäs olis kiva paikka?

Voi että lyö kyllä tyhjää nyt... ehkä mä palailen kun toinenkin tai edes jompikumpi aivopuolisko on taas käytössä...

Moooi.

-M-

Vierailija

Mukavasti nukuttu yö. Täälläkin alkoi juuri satelemaan, kerittii just sateen alta pois, käytii aamulenksulla.

Siinä onkin tarina jos toinen. No.. siis maalla kun asustelee ni noihin lehmiinkin on tullu tutustuttuu, tosin ne on yleensä siellä aidan takana. Käveltii yhen laitumen vierestä, ja viddi kun olikin vauhkoja lehmiä, en oo aikasemmi niitä pelänny, mut nää tosiaa oikee juos kipi kipi meidän luokse, käänsin kärryt samaten siihen suuntaan mistä tulinkin. IHAN totta, tuli pikkase äitee ikävä. Ykskii lehmä oli vielä kärmäsevan näköne, muutoin valkone pää mut silmänympärykset mustat, hui..

Joo, en taida päästä tei reffeille, mut juon kyllä samaan aikaa kaffet täällä ja kuvittelen oon siellä..samalla haastelen hassuja..

Siitepöly on täällä tosi kiusana nyt, mänty se vissii kukkii. Ihan paksuna lauttana lentelee.. ja itellä denä dukossa..silmiä kutittaa..argg..

Nyt mään ruokkii tytyä..Palajan ..

Syntsä onnittelut!!!

-eekkis-

Vierailija

Onpas kurja sade! No äsken kun nukutin pojan ulos ni huomasin et on kuitenkin aika lämmin ja ihanan raikas ilma. =)

Eetu on ollut koko aamun oikea kiukkupussi. Puuro ei maistunut juuri lainkaan. Jokohan nyt ne ikenet vaivaa, että sais hampaita puskea.... Vai täytyykö kohta käydä tekarit hommaamassa.... =)))

Mulla on tänään lääkäri ni mun ihanaakin ihanampi isä tulee Eetua siks aikaa hoitamaan, ettei tarvi mukaan ottaa. Isällä on kyllä työpäivä mut ehtii kuulemma silti tulemaan. Vaiva koskee alapäätä ni ois ollu ikävä ottaa poitsu mukaan. Noh, jos ei ois hoitajaa saanut ni olisin tietty mukaan ottanut.

Oltiin perjantaina äidin, anopin ja siskon kanssa kattomassa peacokissa se " lisää letkua" musiikki-iloittelu. Se oli ihan mielettömän hauska. Sai nauraa vedet silmissä.

Eetu on nykyään kokoajan peppu pystyssä ja vetää jalkoja mahan alle. Ei mee varmaan kauaa, kun lähtee konttaamaan =))

ROMI Mä lähtisin myös mielelläni aamukahville johonkin joku päivä. Ukolla vaan nyt semmonen duuni, et tarvii autoa. Mut sit kun päivä päätetään ni voin kysäistä autoa.

Nyt kiukkupussi heräs, täytyy mennä viihdyttämään... MOOOOIIII!!!!

T.Nasu ja kiukkuilija

Vierailija

Jännälle: Musta on kans ihana, kun on kesä ja poitsu sen ikäinen et on helppo liikkua missä vain.=)) Me ei kans kauheen kauaa viihdytä kahestaan kotona. Eetu on viel niin utelias et tykkää katsella ja hurmata ihmisiä.

Nyt pötkölleen takaisin sohvalle, kun pikkumies nukkuu partsilla.

-Nasu-

Vierailija

Ja sataa,sataa ropisee...No, mua ei haittaa, kun sateen jälkeen sitte ilma niin ihanan raikas, ja kuhan ei sitä myrskytuulta pukkaa, niin hyvä ois..

Mulle passaa kans treffit ihan kumpana romin ehdottamana päivänä hyvänsä, mutta mieluusti sitten silleen ajoissa, kun tarttee tota nelosta olla jo kyysäämässä kotiin puolilta päivin...Ja Jumbo ois jees, jos muillekin paikkana passais.

Hitsin hitsi, meillä on nyt 2 yötä nukuttu heräämättä! Tai siis Milo ei oo herännyt, minä kyllä..Varmaan nyt sitten alkaakin taas heräilemään, kun sanoin tämän ääneen..

Mulla on alkanu ääni kähentyä siihen malliin, että puhelimessa menisin jo Paula Koivuniemestä, mutta pari päivää, niin tää ei puhu mitään! Joka hemmetin kevät ja syksy sama homma; noi siitepölyt menee kurkkuunkin niin, että ääni lähtee yleensä jossain vaiheessa kokonaan..No, sehän sopii meiän porukoille; kerrankin äiti on hiljaa:O).

Tota hammasta pukkaa pojulle kans nyt vissiin tosissaan, kun jatkuvasti pitää hinkata ikeniä jollain rätillä tai lelulla, ja imee hulluna alahuulta ja kuola lentää..Ja toisinaan pirun kiukkuinenkin, vaikka noin yleensä ottaen on kyllä hirviän tyytyväinen ja iloinen vauveli.

Tietokoneen vaihto siirtyikin tälle päivälle, kun lapset sai puhuttua iskän Lintsille eilen..Olivat sen " iltahupin" verran, eli 18-21, ja kyllä oli väsynyttä porukkaa aamulla..Nukkumaanmeno vierähti sinne kympin hujakoille iltapalan ja pesujen jälkeen, ja se ulkoilma ja kieputus koneissa on kait niin rasittavaa hommaa, että väkisten jouduin repimään koululaisia aamulla pedistä ylös..No onneksi ylihuomenna onkin vapaa, niin saavat vähän löllötellä..

Meinasin tänään Jumboon pyörähtää, mutta laiskuus taas iski, ja niin kävinkin puoli ysin maissa Malmin Prismasta hakemassa parin päivän eväät pojulle..

Oonkin loppuviikon aikas issesseen lasten kanssa, kun miekkoseni aloittaa yhen keittöremontin teon tossa torstaina, ja siinä vierähtääkin ainaskin 4 päivää aamusta iltaan..Saattaapi olla, että sunnuntaina täällä sitte asustaa taas Noita Nokinenä, joka on aika pirullisella ja kiukkuisella päällä, heh.. No, jos vaikka ens viikolla ottas itelleen pikkusen laatu-aikaa, ja lähtis vaikka syömään ja kauppoja kiertelee.( shoppailla ei tartte, kun kurkistaa pankkitilin saldoa).

Huisin hauskaa tiistaita, pinoutukaa ahkerasti!

Onnea, onnea, Päivänsankarit!

Truutta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat