Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutan retroja

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

jos joku jaksaa vielä innostua noista Tutan retroista, niin Sellon Prismassa oli sitä sellaista nallekuosia, jossa pientä kuviota. Sitten niitä ankkoja oli Sellon Jesper Juniorissa. Molemmat oli ainaski mun mielestä tosi kivoja.

Kommentit (5)

Vierailija

... kun yksi käyttökerta ja yksi pesu -> uudestaan päälle olin pukemassa ja edestä sauma auki!

harmittaa 62cm body on vielä ja ne 56cm potkarit kun tulee takas ne on pieniä, kiva... :(

Vierailija

rikki ja yksi näistä 4 viikkoisella vauvalla, että ei voi olla itseaiheutettua rikkoutumista..

HArmittaa, ne on kivan näköisiä mutta laatu tosiaan ei ole enää sitä tunnettua tuttaa. Ne ihka oikeast retrot jotka olleet 70 luvun lasten päällä, froteisia ja trikoisia, ovat vieläkin ehjiä ja hyvin monilla, että silloisista vaatteista voi sanoa että ovat laadukkaita

Vierailija

meillä on 2 lapsella ollut retro tutan vaatteita varmaan yhteensä 20 kpl:tta ja niistä valehtelematta melkein puolet ovat hajonneet saumoista. (mitkään muut vaatteet eivät hajoa käytössämme)

Samaa ovat sanoneet muutkin, tutan laatu on nykyään hävyttömän huonoa.

Vierailija

Meidän 2,5v. tytöllä tutta retron 92cm pitkähihainen body ja käytetty on jo useampi kuukausi ja hyvin on kestäny. normaalia pesunukkaa on tietenkin tullut ja värit vähän haalistuneet, mutta erittäin tyytyväinen olen!!

Uusimmat

Suosituimmat