Velat ahdistaa

Vierailija

Meillä ei ole edes asuntolainaa, mutta luottoa on. Mies on töissä, minä lapsen kanssa kotona, eikä minulla ole työpaikkaa vielä. Itselläni on opintolainaa 4 000¿ (!), miehellä maksamatta sitä n. 500¿. Autolainaa on 3000 ¿ (joustoluotto) johon mies haki eilen tonnin korotusta kun haluaa vaihtaa auton. Luottokortin luottoraja on 1500¿ josta tonni on melkeinpä jo käytetty.. Huoh tätä elämää. Olisipa vaikka vain asuntolaina maksettavana, eikä useita eri luottoja suuremmalla korolla....

Kommentit (6)

Vierailija

Kiitos, pitää ehdottaa miehelle. Käsitin vain että se joustoluottokin oli pakollinen meidän tilanteessa, niin " pientä" summaa ei lainata toisella tavalla.

ap

Vierailija

En todellakaan halua vielä töihin, lapseni on vajaa vuoden ikäinen. Olen kyllä puhunut miehelle auton vaihdosta mutta haki jo luottoa eilen. Jos ei vaihdeta autoa, käytetään raha oman automme korjaamiseen. Se luottokortti on kyllä petollinen juttu...

ap

Vierailija

töitä etsimään! Ja luottokortit äkkiä roskiin! Niistä ei tuu kun ongelmia jos vaikeuksia hoitaa raha-asioita.

Niin ja onko sitä autoa nyt ihan pakkoa vaihtaa??? Jos on kyse vaan miehen halusta, niin taopa järkeä päähän!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat