Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytyy myöntää että allekirjoitan tämän Jone Nikulan lausahduksen koskien Lordia

Vierailija

" Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että vastustetaan ja menestyksen hetkinä aletaan nuoleskella. Eivätköhän perheenäidit, Isä Mitro ja muut ole jo kieli pitkällä" .

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

" pahaa" vastaan, niin tehkää vaikka vapaaehtoistyötä, eiks joo? Ihan naurettavaa napista jostain Lordista, ja keksiä mitä ihmeellisimpiä juttuja.

PS: Mun on vaikea uskoa, että joku talousrikostutkija (=poliisinainen) seurustelisi pedofiilin saatananpalvojan kanssa.

Vierailija

Mukava lukea hieman kriittisiäkin kommentteja tämän massahysterian seassa.

Inhosin Loordia jo ennen viisuja ja vähintään yhtä paljon nyt. Erityisesti niiden video Who Would Love a Monsterman sisälsi vastenmielistä seksuaalis- ja pedofiilissävytteisen pelottelua nuorta tyttöä kohtaan.

Huittaa Lordin lapsellinen narina siitä, että heitä ei suvaita ja syytellään vielä satanismista. Itse laskelmoidun provokatiivisesti naamioituivat mahdollisimman pelottaviin hirviöasuihin, ja käytös sekä musiikki ovat samaa luokkaa. Siinä ehkä hiukan eroan muista krisoijista, että musiikkia vastaan minulla ei ole mitään, sen sijaan ilmiö kuvottaa.

Vierailija

lapsuuden ja teini-iän mystissävytteisestä maailmankuvasta eroon. Tarkoitan siis teitä, jotka puhutte ihan tosissanne Pahuudesta ja Saatanasta. Mäkin uskoin mörköihin lapsena, mutta kasvoin aikuiseksi. Siksi Lordi ei mua pelota tai järkytä enää millään tavalla. Voin kyllä ymmärtää, että lasta järkyttää em. syyn perusteella, ja siksi meillä ei perheen pienimmät saakaan Lordia katsoa. Sitten kun ymmärtävät toden ja sadun eron, niin saavat.

Niin ja ennen kuin alatte huutelemaan hulluja vastaan, voin sanoa, että olen erittäin moraalinen ja hyvä ihminen, vaikken saatanaan uskokaan. Järkevät ihmiset voivat käyttää omia aivojaan eettisiin valintoihinsa, eivätkä tarvitse mitään ulkopuolista auktoriteettia (kuten raamattua) sanelemaan sääntöjä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Se kun ei ole se että Lordia täytyisi nyt voiton myötä jotenkin fanittaa vaan se että nyt kun he menestyivät niin nuolijoita riittää jopa niissä ex-haukkujissa. Tyypillistä suomalaisuutta sekin kuten kateellisuuskin.

Ap

Vierailija

Saatana on valheen isä ja onnistunut harhauttamaan ja sokaisemaan ihmiset niin, että ihmiset ei enää tunnista Saatanaa, kun tämä seisoo omassa olomuodossaan heidän keskellään, ihmiset vain nauravat ja hurraavat.

Vierailija

kun pinta alkaa rapista ja todellinen Lordi tulee esiin, kuten nyt on jo nähty kun joka toinen sana on Saatana. Tällöin huomataan, että ne, jotka inhosivat ja kammoksuivat Lordia alusta asti, näkivätkin selvästi mikä hän on.

Lordi voitti siksi, että esitys oli poikkeava ja erilainen ja laittoi koko euroviisukonseptin uusiksi, mikä monille oli tervetullutta. Se ei kuitenkaan kero mistään hvyydestä yhtään mitään.

Minun mielipiteeni siitä, että Lordi ei edusta mitään hyvää, on vain vahvistunut päivä päivältä.

Vierailija

eli siinä on äärimmäinen paha (Lordi) ja äärimmäinen hyvä (puhtoinen pikkutyttö). Lopussa roolit kääntyvätkin ylösalaisin, kun se tyttö onkin se todellinen paha. Musta ihan hauska, vaikkakin arvattava video. Jos siinä haluaa nähdä pedofiliaa, niin voihan siinä nähdä, mutta en mä ole sitä tähän mennessä sellaisena pitänyt.

Mutta on sekin aika surkeaa, jos ei musiikkivideossa voi olla aikuista miestä ja pientä tyttöä, ilman että ihmisille tulee pedofiilit mieleen...

Vierailija

Pentele voitti viisut ja AV:ssa on hurjistunut lehmälauma valloillaan. On se vaan niin säälittävää, ettei ihmisillä ole todellisuudentajua...

Vierailija

Sehän on SHOW. Olen ihan samaa mieltä muutaman edellisen kanssa siitä, ettei se ainakaan huonompi lapsen mielenterveydelle ole kuin euroviisujen standardinumeroiden vähäpukeiset pimut, jotka opettavat tytöille, että tärkeintä on olla laiha, alasti ja tyrkyllä.

Oikea pedofiili voi vaania ihan missä vaan, onhan nämä radiojuontajat ja urheiluvalmentajat nähty.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat