unissa seksiä tumman miehen kanssa..

Vierailija

olen onnellisesti naimisissa ja pienten lasten äiti. seksielämämme on melko hiljaista, mutta kuitenkin nautinnollista. jostain syystä näen toisinaan unta aivan mielettömästä seksistä tummaihoisen ja isokaluisen miehen kanssa. orgasmia en unissani saa, mutta itse seksi on taivaallista ja herätessäni olen niin kiimassa kuin ikään pystyy:))

onko muilla naisilla tällaisia unelmia? olisikohan seksi tumman miehen kanssa todella parempaa vai..

Kommentit (3)

Vierailija

En tiedä oisko parempaa. Jostain syystä tummat kiihottaa minua. Ne ovat vain jotain mielikuvia!! fantsaioita, tuskinpa oikeesti ruppeisin, jos sellainen tilanne eteen tulisi. Entä sinä? Näe vaan rohkeasti unia ja nauti niistä. Jos saat aamulla vielä kalua unen päälle, niin sehän on vain plussaa! Mutta älä kerro ukolles! ;)

Vierailija

Kerran erehdyin kiimoissani asiaa vaimolle kertomaan. Veti kyllä herneen nenäänsä ja se rakastelu loppui siihen sillä kertaa. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija

Ostin kotiin seksilehden, jossa vain elinvoimaisia, hyvinseisovia isokokoisia mustia kyrpiä. Vaimo riisui pöksyt heti ja totesi: munaa ja heti. Aika monet naiset kiihottuvat mustasta kyrvästä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat