Voiko sperman koostumukseen vaikuttaa itse?

Vierailija

Sperman makuunhan vaikuttaa mm. syömiset ja tupakanpoltto. Miesystävälläni sperma on tahmeaa, sitkeästi venyvää klimppiä jota ei pysty suuhun ottamaan yökkimättä. Harmi sinänsä, koska mielelläni loppuun asti suihin ottaisin. Koostumukseen ei taida voida millään itse vaikuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija

Itsellä ainakin jos on ollut muutamaan päivään saamatta spermaa tulee paljon ja on paksua.

Tyttöystäväni tykkääkin ottaa minulta suihin loppuunasti aina silloin kun tietää että olen lauennut viimeksi alle päivän sisällä.Silloin sperma on koostumukseltaan ohutta ja mautonta.

Ootteko kokeilleet?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itsellä ainakin jos on ollut muutamaan päivään saamatta spermaa tulee paljon ja on paksua.

Tyttöystäväni tykkääkin ottaa minulta suihin loppuunasti aina silloin kun tietää että olen lauennut viimeksi alle päivän sisällä.Silloin sperma on koostumukseltaan ohutta ja mautonta.

Ootteko kokeilleet?

Seksiä harrastettu useampana päivänä peräkkäin, useamminkin päivässä. Aina spermassa kiinteitä, todella venyviä klimppejä, joita ei vain voi niellä... Aikaisemmin ei tälläistä ongelmaa muiden kanssa ole ollut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat