Mitä eroa Tuttelilla ja Nanilla?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Esikoinen ei ole koskaan juonut ko. korvikkeita erityisemmin eikä ole allerginen&atoopikko.

Kakkonen on nyt tottunut Tutteliin ja pikkuhiljaa vieroitusmenossa. Poika on atooppinen iholtaan ja olenkin miettinyt, että voiko Tutteli " pahentaa" iho-oireita? Nyt siitepölyaikana olen huomannut, että iho on enempi karhea ja kuivia läiskiä löytyy sieltä täältä (olen itsekin atoopikko, samoin mies). Eli perushoito atopialle osataan kyllä. Mutta tuota korvikkeiden tuomaa allergiaa, tai siis mahdollisuutta en tiedä.

Poika on nyt 10kk ja on alkanut saamaan Tuttelia enempi viimeisen parin viikon aikana.

Kannattaisko testata Nania? Ja voiko suoraan siirtyä siihen, ettei tarvitse mitään " totuttelua" tehdä erityisemmin?

Kommentit (4)

Vierailija

Vain ja ainoastaan tästä syystä käytin Nannia kun vastiketta tarvitsin, vaikka vauva (nyt jo taapero..) oli tosi vähäpukluista lajia. Mitään muuta tietoa minulla ei asiasta ollut.

Vierailija

Itse olen kuullut, että Nan-maito on lähempänä omaa äidinmaitoa kuin mikään muu korvike. Eli meillä kaikki kolme on syönyt Nan-maitoa. Ensimmäiselle lapselle annoin Tuttelia, mutta huuti ja kitisi koko ajan. Vaihdoin Nanniin ja jo huudot loppui eli Tutteli ei sopinut vattalle. Voit siirtyä suoraan Tuttelista Nanniin eikä tarvi mitään totuttelujaksoja. Niin itse olen myös tehnyt.

Vierailija

Tämän vuoksi meillä em. korvike vauvalla käytössä. Esikoisella käytettiin myös, ja hyväksi todettiin.Oon siis tosiaan kuullu, et NANista tulis vähemmän vatsavaivaa. Sitä taasen en kylläkään tiedä, et mihin tuo perustuu. Oisko sit siihen, kun edelliset kirjottavat sanovat, et NAN ois lähempänä äidinmaitoa. Kertokaa faktaa, jos joku tietää paremmin! Mut tosiaan monelta taholta kuullu,et NAN on sopinut pienille vatsoille paremmin.

Ja mun mielestä myös voit vaan suoraan vaihtaa korvikkeen, ilman totuttelua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat