Unen tulkintaan apuja? OV

Vierailija

Moi,

näin viime yönä unta että olin menossa konserttiin tms vaarini (kuollut 22v sitten) kanssa, olimme suuressa hallissa, ehkä jäähallissa tms, ja etsimme paikkojamme,

menimme penkkirivien välistä rappuja alas, ja alhaalla vaarini näytti että minä olen varannut paikat tuolta ylempää, hän kiipesi paikoille ja näytti penkkejä, numerot olivat 70, 72 ja 74, vaarini hymyili ja kutsui minua ylös luokseen, hänellä oli joku lapsikin (ehkä n 8v) mukana, minä en voinut mennä vaarin luo yläpaikoille,

itkin alhaalla hillittömästi ja ajatelin että haluaisin mennä vaarini luo mutta en voi koska hän on kuollut ja tiedän että jos menen sinne niin kohta vaari kuolee.

Heräsin ja en ollut edes mitenkään ahdistunut, vaikka voisi kai kuvitella, olin 7v kun vaarini kuoli ja silloin otin asian todella raskaasti, olen itkenyt vaarini kuolemaa välillä vielä aikuisenakin mutta en nyt ihan viime kuukausina.

Mitähän uneni mahtoi enteillä?

Kommentit (5)

Vierailija

Tulkitsin itse samalla tavalla aamula, että taidan kuolla siinä 70+ iässä ja vaarini odottelee minua :)

Sitten aloin pelkäämään että jos nuo olikin jonkun muu iät, vanhempieni tai mieheni vanhempien tai jotain, ai kamala :(

Vierailija

Ehkä vähän liiankin ponnekkaasti, väkisin. Mahdatko vähän suurennellakin sitä, ehkä se ei olekaan niin merkittävä juttu, kuin nyt tuntuu? Ota vähän etäisyyttä, asia ratkeaa, kun sen aika aika on.

Lapsi unessa saattaa edustaa sinua itseäsi. Ratkaisu on olemassa, et vain voi vielä sitä saavuttaa/ nähdä.

Vierailija

Itse asiassa kyllä, olen työstänyt erästä isoa ja vaikeaakin asiaa jo pitkään, välillä painin sen kanssa erityisen raskaasti, juttu on kyllä suuri ja merkittävä, en vaan osaa/uskalla/pysty tekemään päätöksiä mihinkään suuntaan :(

Vähän jo ehdin pelästyä unta että onkohan joku kuolemassa, ja mitähän nuo numerot on...

Kiitos todella kovasti kun jaksoit ja osasit tulkita untani, kiitos :)

ap

Vierailija

näin ihan hömppänä voisin tulkita unesi niin, että se lapsi olit sinä sen ikäisenä kun vielä sait olla ukin kanssa. Ja ukkisi näytti että voit elää huoletta, tulet kuolemaan vasta 70+ iässä, jolloin hän odottaa sinua. =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat