169cm ja 62kg-> kuinka paljon vielä painoa pois?

Vierailija

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Eihän kukaan ole tätäkään ketjua aloittanut, että kaikkien 169 senttisten pitää painaa 56 kg! Ap itse haluaa kiloja pois, ja kyllä ihan oikeasti tuon pituinen voi tuosta painosta laihduttaa, jos haluaa, ilman että on anoreetikko. Ei toki tarvitse laihduttaa, mutta siitähän tässä ei ole kysymys.

Vierailija

Itsellä kaikki tulee mahaan ja rintoja ei ole yhtään. Pakko laihduttaa

että saa tän mahan pois. Jos taas paino olis sama, mutta mahanrasva

olis rinnoissa, niin ei olis mitään syytä vähentää painoa. Olen 168cm

ja 61kg.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Aikuisenahan just on tosi tärkeetä ettei paino pääse nousemaan, kun aineenvaihdunta ja kaikki hidastuu. Miksi ihmeessä aikuinen nainen ei voisi olla hoikka tai jopa laiha?? Parempihan se on kuin ylipaino! Tää on just tätä, kun joku itse on ylipainoinen niin ei halua kannustaa ketään muutakaan laihtumaan... Ja nyt ei puhuta mistään anoreksiasta, esim. 169 senttiselle 56-58 kg on ihan normaali paino, eri asia jos painaisi 45 kg!

Vierailija

vuoksi viime kesänä letkuissa sairaalassa ja 6.12 Iltalehden lukijat valitsivat hänet Linnanjuhlien seksikkäimmäksi naiseksi. Kamalan surullista.

Vierailija

Niin se vaan menee. Älkää viitsikö uhrata noin paljon aikaanne painonne ajattelulle. Tyytyväinen ihminen näyttää kauniimmalta kuin periaatteessa ihan mukiinmenevä itseensä tyytymätön.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat