Olen 164 cm pitkä. Mikä olisi hyvä paino minulle?

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Aikuisen naisen ihannepaino on pituus -105. Liian laiha näyttää kuivalta, lihava epäsiistiltä. Tuon painosuhteen nainen miellyttää tutkimusten mukaan eniten miesten silmiä olemalla hoikka ja kurvikas samanaikaisesti.

Vierailija

Mulle tää on just nappipaino, olen hoikka, mutten liian hoikka. Laihimmillaan olen ollut 47 kg, ja ainakin mulle, joka olen ruumiinrakenteeltani siro (mutta suht lihaksikas), kaikki alle 50 kilon on liian vähän.

Kuuntele oma kroppaasi, älä peilikuvaasi. Mulle ainakin tuli raskauden jälkeen painon pudottua tuohon 53 kiloon ihan sellainen olo, että kylläpä on hyvä fiilis. Ja tunsin itseni (kroppani) tosi nätiksi myös.

Vierailija

Aikuisen naisen ihannepaino on pituus -105. Liian laiha näyttää kuivalta, lihava epäsiistiltä. Tuon painosuhteen nainen miellyttää tutkimusten mukaan eniten miesten silmiä olemalla hoikka ja kurvikas samanaikaisesti.

Vierailija

Mulla on yhden lapsen äidiksi tosi kapea vyötärö, siksi kai sanotaan aina niiiin hoikaksi. Numeroissa en ole siis mikään superhoikka. Olen urheilullinen mutta vähän kuitenkin kurvikas. Mutta tärkeintä: Itestä tuntuu ja näyttää hyvältä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat