Emätinorgasmi dildolla ?

Vierailija

Onko mahdollista?

Onko ns. G-pistesauvoista iloa?

Vai onko parempi että dildo on pieni jos sitä kayttää vain klittakiihoitukseen?

Kysyy tietämätön mutta opinhaluinen mies joka haluaisi antaa vaimolleen lahjaksi mahdollisimman hyvän leikkikalun !

Kommentit (5)

Vierailija

Minä en vaan osaa sanoa tähän oikein mitään - en ole koskaan saanut orgasmia muutoin kukn klittakiihotuksella, mutta liekö johtunut siitä, että g-pistettä ei ole yritettykään hakea?!

Vierailija

Mutta se riippuu naisesta. Itse saan pelkästä emättimen kiihottamisesta, siis ihan yhdynnästä. Ja myös dildolla. Minua klitan hiplaus häiritsee yhdynnässä. Osaan toki myös masturboida pelkästään klitastakin orgasmin, mutta en pidä siitä niin paljoa kuin emätinstimulaation avulla saadusta.

Mulla on dildona sellainen luonnonkumia oleva, aidon näköinen vehje, jossa ei ole mitään moottoreita tms. No on siinä imukuppi toisessa päässä, joten sen saa esim. seinään, lattiaan, tuoliin tai pöytään kiinni ;)

Peilistä katselu on kyllä hauskaa.

Vierailija

Mä tykkään työntää masturboinnin aikana dildoa sisään ja hieroa samalla klitorista ja puristella nännejä vuorotellen. Mulle ei riitä pelkkä klitoriskiihotin, koska tulee vaan pakottava tunne saada jotain sisäänsä. Usein on myös kiva olla ison peilin edessä jalat harallaan ja katsella itseä samalla kun masturboi. Toisaalta kun pitää silmiä kiinni voi kuvitella siihen jonkun naimaan...Mun dildossa on patterit ja sen saa tärisemään halutessaan. Käytän välillä sitä siten, että se on päällä ja hankaan klitorista. Toisinaan taas se surina häiritsee keskittymistä ja on parempi pitää kiinni. Tykkään sellasesta perinteisen mallisesta dildosta, joka on suunnilleen saman mallinen ja kokoinen kuin mieheni kulli. Jos kärsii limakalvo-ongelmista (kuivuudesta tms.), niin sellainen jellydildo voi olla miellyttävämpi ehkä.

Vierailija

Kiva huomata et on muitakin miehiä, kun minun mieheni jotka ajattelevat myös naistansa! Minun mieheni kyllä haluaa että minä saan myös sen tyydytyksen! Kyl sitä ehkä aluksi voi klittaakin hieroo tms. mutta kyllä sitä sit tarttee jotain sisäänsä!

Mulla kanssa tommonen patteri käyttönen dildo, kuminen (?) värisee ihanasti sisällä kun laittaa päälle ja työntää sisäänsä! Samalla puristelen myös näppejä vuorotellen, hieron rintojani ja ehkä vielä hieron klittaa.... Ja ehkä paremmin silmät kiinni niin voi ihan fantasioida siihen jonkun kunnolla naimaan ja nuolemaan klittaa!

oih... nyt varmaan pitää mennä heti koklaamaan... alkaa ihan kiihottumaan pelkästä ajatuksesta!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä tykkään työntää masturboinnin aikana dildoa sisään ja hieroa samalla klitorista ja puristella nännejä vuorotellen. Mulle ei riitä pelkkä klitoriskiihotin, koska tulee vaan pakottava tunne saada jotain sisäänsä. Usein on myös kiva olla ison peilin edessä jalat harallaan ja katsella itseä samalla kun masturboi. Toisaalta kun pitää silmiä kiinni voi kuvitella siihen jonkun naimaan...Mun dildossa on patterit ja sen saa tärisemään halutessaan. Käytän välillä sitä siten, että se on päällä ja hankaan klitorista. Toisinaan taas se surina häiritsee keskittymistä ja on parempi pitää kiinni. Tykkään sellasesta perinteisen mallisesta dildosta, joka on suunnilleen saman mallinen ja kokoinen kuin mieheni kulli. Jos kärsii limakalvo-ongelmista (kuivuudesta tms.), niin sellainen jellydildo voi olla miellyttävämpi ehkä.

Naiset tykkää eri asioista, mutta tässä tapauksessa kyllä samasta! Aivan täsmälleen kuin minun masturbointini ja juurikin tuo, että vaatii klitoris- että emätinkiihotuksen. Hassua lukea kun oli ihan kuin omaa tekstiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat