Mitä eroa kiropraktikolla, osteopaatilla, naprapaatilla ym? Ja mistä olisi minulle apua?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli miten noi ja muut vastaavat eroavat toisistaan? Kun tarttis saada apua pian.

Mulla on pitkä historia selkäoireilusta ja rampattu on siellä täällä, tälläkin hetkellä olen fysioterapiassa josta ei paljon mitään apua. Mulla takana liikenneonnettomuus (vuosia sitten, mutta jätti jotain pysyvää haittaa, ei mitään näkyvää tosin, joten vaikea diagnosoida) yliliikkuvat nivelet ym.

Ainoan kerran olen saanut kunnon apua sellaiselta " kansanparantajalta" joka manipuloi kaiken paikalleen. Tästä on nyt kaksi vuotta aikaa, enkä tiedä mikä hän oli ammatiltaan, entinen työkollega minut sinne vei kun meille sattui puheenaiheeksi että olimme molemmat olleet kolarissa.

Nyt toivoisinkin että joku voisi kertoa mulle minkälaiseen hoitoon kannattaa mennä ja mahdollisesti suositella jotakuta (etenkin pk.seudulta), tämä jäykkyys ja kivut haittaavat arkea todella paljon ja haluaisin vihdoinkin niihin stopin. Olen muutoin aivan normaalipainoinen ja perusterve. Kiitos vielä etukäteen jos joku voi auttaa.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat