Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenjuhlista : synttarit tulossa miten tehda teemasynttarit ja pysya kohtuuden rajoissa, ettei kukaan pahoita mieltaan rekvisiitasta ja m...

Vierailija

muistot mukaan synttäreiltä myös vieraille?

Kommentit (7)

Vierailija

Välillä olen valinnut teeman lapsen kanssa sen mukaan, mihin on löytynyt kaupasta valmiit tilpehöörit esim. prinsessa tai spiderman. Sitten on ollut hienojen neitien juhlat ja merirosvojen maihinnousu, joihin näpertelin ja kokoilin enemmän itse ja katselin mitä kaapeista löytyi.

Kesällä on kiva touhuta sään salliessa ulkonakin, meillä ei ole sitä mahdollisuutta, kun kaikilla on juhlat vuodenvaihteessa. Tulee mieleen esim. ötökkäsynttärit tai lehtimajan salaisuus-synttärit...mielikuvitus lähti laukkaamaan =)

Kyllä minusta jokainen voi panostaa ihan omannäköisesti, ei tarvitse miettiä mitä muut ajattelee. Oma linja vaan rohkeasti. Otetaan Lordista mallia =D

Minusta pikkujuhlijoille on kiva antaa jotain kivaa kotiinviemistä. Ei sen tarvi olla mitään ihmeellistä. Joskus olen purkanut koristelun siinä lasten pukiessa ja jakanut ilmapallot lapsille.

Vierailija

Pusseihin voit laittaa esim tarran, irtokarkkeja, tikkarin, kumit, kuviolaastarin, lyijykynän..

Onkinta on kivaa tai sitten piilotat pussukat johonkin huoneeseen tai pihalle.

Vierailija

Lapset tuntuvat tykkäävän. Leikeiksi aarteenetsintää (aarteina vaikka lakupatukoita, tikkareita yms) ja aainhäntä ja onginta.

Vierailija

Lasten pussukoissa oli tarroja, saippukaupla-pullot, namipatukka ja sellanen pitkä ilmapallo, josta mieheni muotoili sellaset koirat, sitten kun pallon vie hänelle.

Uusimmat

Suosituimmat