Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia penisiliinin sivuvaikutuksista...onko?

Vierailija

Miten olette voineet penisiliini kuurilla. Voin huonosti...öksettää:/ siihen päälle vielä kauhea väsymys. Kuullostaako tutulta? Miten olette voineet kuurin aikana?

Help, pliis!

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Pitäis vissiin! Lääkepurkissa lukee jotta pahoinvointi on yleinen sivuvaikutus ja sitä mulla onkin. Pitäis ottaa tabletit varmaan ruuan yhteydessä, mutta kun purkissa lukee että parhaan vaikutuksen saa aikaiseksi ottamalla lääkkeen tyhjään mahaan:( Yök! Siitä se kamala olo tuleekin.

ap

Siksi pitää olla tuo väli, ettei penisilliini heti tapa noita hyviäkin bakteereja.

Vierailija

Kokeilepa googlata lääkkeesi nimellä, saat esiin tuotetiedot ja sieltä sivuvaikutukset.

Voisit myös soittaa apteekkiin tai lääkärillesi ja kysyä, mistä oireesi johtuvat.

Merkillisiäkin sivuoireita on. Työkaverilla ja itselläni on mennyt antibioottikuurin seurauksena joksikin aikaa HAJUAISTI! Minulla sitä kesti reilun kuukauden, en todellakaan haistanut edes hajuveden kaltaista voimakasta tuoksua...

Vierailija

Pitäis vissiin! Lääkepurkissa lukee jotta pahoinvointi on yleinen sivuvaikutus ja sitä mulla onkin. Pitäis ottaa tabletit varmaan ruuan yhteydessä, mutta kun purkissa lukee että parhaan vaikutuksen saa aikaiseksi ottamalla lääkkeen tyhjään mahaan:( Yök! Siitä se kamala olo tuleekin.

ap

Uusimmat

Suosituimmat