Apua mikä pariskunta kahvilassa=0

Vierailija

Oltiin siis eräässä kahvilassa ja naapuripöydässä pariskunta isoon ääneen keskusteli miten pääsevat läheiselle asutusalueelle. Sanoin heille ( mielestäni ystävällistä) että bussi nro. sejase lähtee kyseiseen papikkaan nurkan takaa vartin päästä. Jes, miten tämä mies alko huutamaan minulle miten olen säälittävä kyttä ja miten pitäs vaan keskittyä munkkipossuni tukehtumiseen. Nousivat päydästä ja nainen katsoi nokkavarttansa pitkin ja tuhahti että vn. läski. Hih, olen kyllä aika paksu, la meni jo. Mutta oli kyllä typertynyt ja nolo olo jäädä siihen kahvittelemaan. Että kaikkea sitä=0

Kommentit (7)

Vierailija

harmittaa vieläkin että sitä jäi vaan punasena kupin taakse piilottelemaan, että eipä tässä mitään. Miksi kummassa sitä ei osaa siinä hetkessä sanoa mitään nasevaa tommoseen, nyt niitä mietin sitten.

ap

Vierailija

mä sain vähän samansuuntaiset huudot hotellilla,

eräs iäkäs pariskunta tai äiti ja poika olivat edelläni alaovella, nainen ei saanut ovea auki ja raahasi suurta pakettia mukanaan, mies ei auttanut ja hänelläkin oli kaksi laukkua kannettavana,

kun nainen sai vaivoin käännettyä oven kahvan avausasentoon, koitin auttaa heitä ja työntää ovea auki kun käteni oli vapaana, puhuin vana puhelimessa samalla,

sanoin että mä voin auttaa teitä,

nainen alkoi huutaa kuuppa punaisena että älä jumalauta kiilaa ja töni, jo on kumma saatana kun ei saa rauhassa mennä ovesta ulos,

koitin sanoa miehelle että anteeksi yritin vaan auttaa teitä, mies ei kommentoinut mitään

nainen jatkoi kadulla huutamistaan, huusi ja pauhasi että puhu sinä vaan puhelimeesi ja anna toisten olla, kuinka huonoa käytöstä on tuollai tunkea ja töniä muita :/

Sanoin puhelimeen kun kaverini kysyi mikä möykkä, että joku häiriintynyt rouva sai raivarin kun yritin auttaa oven avaamisessa. Pariskunta poistui kauemmas odottamaan taksia, mies talutteli räyhäävän naisen kauemmas minusta.

Hmm.

Että sen siitä saa ap kun menee ilman pyyntiä auttamaan muita =D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat