Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos jätän lunastamatta huudon huutonetistä mitä voi pahimmillaan seurata?

Vierailija

tein risteilystä huudon ja se sulkeutui nyt. Mies on " kadonnut" ja avioero tulossa enkä todellakaan jaksa viikonloppuna risteilylle lähteä!

Jätän lunastamatta huudon enkä jaksa mitään!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Nyt mulla tilanne, että ei ole tullut mitään selitystä miksi yyksi 0 palautteinen lunasta tuotetta, joten annan ekan negan sitten.

Itse en tee bisnestä rahan takia vaan harrasteja ajanvietepohjalta.

Vierailija

tosi tyhmää myyjän kannalta, mutta toisaalta on oma tilanteesikin huono.

Yritä purkaa kauppoja.

Pahimmillaan saat negan palautteeksi.

Vinkiksi, voit yrittää myydä risteilyn toiseksi eniten huutaneella ja maksat itse sen erotuksen. Näin ei myyjä joutuisi kärsimään.

Vierailija

Jos huudat niin olet myös velvollinen maksamaan huutosi jos siis voitat kyseisen huudon!

Myyjällä ei ole mitään velvoitetta antaa voittajalle huuto anteeksi!

Parempi olla huutamatta sieltä mitään jos ei huutonetin sääntöjä pysty noudattamaan! Kun laitat huutosi on se SITOVA!

Vierailija

Typerää edes kuvitella että joku muuttunut tilanne on hyvä syy huutamatta jättämiseen! Jos huudat niin otat vastuun myös voitosta ja silloin ei auta mitkään selittelyt! Älä huuda jatkossakaan mitään kun näköjään sääntöjen ymmärtäminen tuottaa ongelmia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mua ärsyttää kun nyt olen ekaa kertaa myymässä huutiksessa, huutoja tuli kolmelta eri ostajalta ja nyt huudon voittanut ei ota yhteyttä ollenkaan (3 päivää kulunut). Itse otin voittajaan n. 6 tuntia huudon päätyttyä yhteyttä ja vastausta ei vaan kuulu. Voisi tosiaan edes ilmoittaa jos ei kiinnosta ostaakaan tuotetta, mä taidan laittaa ainakin negaa jos huomiseen mennessä ei mitään kuulu.

Ja varokkin, jos ap huudat jotain mun kohdetta. Nega tulee, että paukahtaa tuollaisille hupihuutajille.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

No mistäs sitä myyjä voi tietää valehteleeko ostaja vai ei?

.

Voihan ostaja valehdellakin, mutta tärkeintä ON OTTAA YHTEYS MYYJÄÄN, OLIPA TILANNE MIKÄ HYVÄNSÄ! Siten myyjäkin voi laittaa tavaran uudestaan myyntiin, eikä ootella turhaan yhteydenottoa.

-14-

Vierailija

eniten harmitti se ettei hän vastanut mun viesteihin. olisi ilmoitanut heti ettei ota. Kuponkien voimassaoloaika meni umpeen enkä voi kaupata niitä.

Negan laitoin ostajalle.

Vierailija

in.

No, sain lopulta ostajan kiinni kännykällä. Sähköposteihin ei vastannut. Oli kyllä jossain reissussa, mutta silti.

Ota ap siis HETI yhteyttä myyjään. Selitä tilanteesi, ja kysy, saisiko risteilyn myytyä jollekin muulle. Sano, että olet kyllä valmis lunastamaan huudon. (OLethan?! Huudot ovat todella sitovia!!) Neuvotella toki voi aina.

Vierailija

Mitä aiemmin sen parempi. Nopealla yhteydenotolla ja hyvällä selityksellä saisit multakin huudon anteeksi ja neutraalin palautteen (tai palautetta ei ollenkaan).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat