Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja kehiin! Kymmenen kiloa pitäis saada pois..

Vierailija

En edes syö epäterveellisesti, mutta kilot vaan on ja pysyy! 168/78

Kommentit (11)

Vierailija

Vähintään 6xviikko noin tunnin liikkuminen, lenkkeilyä, uintia tms ja jumppaa, jos pitää kiinteyttää. Näillä eväillä -12kg/5kk

Vierailija

harrasta joka pv liikuntaa pikkasen:

esim tanssia vartti, pyöräilyä , ihan mitä vaan. Kotona voi vaikka askeltaa telkkaria katsellessa.



Jos haluat aineenvaihduntaan vauhtia, osta merilevätabletteja. (esim Kelpasan (jos et sairasta esim kilpirauhsen liikatoimintaa)



Ja juo vettä ja vissyä(suolationta) paljon.

Dietorellenamit makeannälkään ja pirkan lakritsikissat ja salmiakit (sokerittomat, noin 100 kcal 100 grammassa)

Vierailija

Tämän ansiosta otan nyt itseäni niskasta kiinni ja alan katsella edellä annettuja ohjeita tosissani. KIITOS!

... hmm... ja vika pizzapala uunissa juuri nyt!

Vierailija

näin:



aamu:

lautasellinen puuroa (kaurahiutale-vehnälesepuuro) sen joukkoon ruokalusikallinen maito90 proteiinijauhetta (saa esim prismasta ja luontaistuotekaupoista). Puuron teet kahteen desiin rasvatota maitoa tai ProFeelmaitoa.

Jos et diggaa puuroa: 2 näkkäriä, sipaisut margariinia, kinkkuleikettä ja kurkkua päälle. 1 ProFeel jogurtti tai kevytkaakaota rasvattomaan maitoon 2 dl.

lounas: . kanasalaatti/pinaattikeittoa/jauhelihakeittoa pari dl. Näkkäri ja kinkkua päällä 1 -2 ohuen ohutta. Salaatin päälle öljypohjaista kastiketta 1 rkl TAI muutama (2-4 kpl)pähkinä lisäkkeeksi



päivällinen: 1 dl keitettyä makaronia tai riisiä tai (1 peruna) , 1 kanafilee/naudan pihvi/possun filee. Ei kastiketta. tai 1 dl jauhelihakastiketta (ei kerma) Paljon kasviksia.



Iltapala: näkkäri, kinkkusiivu, kurkkua ja päälle kananmunan valkuiainen paistettuna tai keitettynä (ei keltuaista) TAI ananasta /omenaa tms ja raejuustoa 1 dl. lasillinen rasvatonta maitoa.



Lisäksi vitamiinipilleri ja kalaöljy.

Maitotuotteet olisi hyviä painonhallinnan kannalta, osta vaikkapa ProFeel maitoa, ei rasvaa, kuitua on.



Voit ryhmitellä näitä miten tykkäät. Näkkäri on ihanan kevyttä. proteiinijauhe puuron joukossa pitää nälkää!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


VÄHINTÄÄN TUNNIN HIKI JOKA PÄIVÄ!!



SAUVAKÄVELYÄ, UINTIA, JUMPPAA, SALIA, LENKKEILYÄ!!! PÄIVITTÄIN! HALOO! kyllä saa kilot kyytiä

Vierailija

olen laihtunut pääsiäisestä 7 kg ilman nälkää, suorastaan " herkutellen" ja isona plussana: olo on jatkuvasti mitä energisin ja pirtein.



Ruokavaliooni kuuluu mm. runsaasti vihreitä vihanneksia, herkkusieniä, juustoja, maustamatonta jugurttia, tonnikalaa, munia, lihaa, kalaa. Kahvin kanssa herkuttelen mm. leipäjuustolla. Välipalaksi pähkinöitä yms.



Vierailija

mulla läskit on todella tiukassa, olen aina tehnyt fyysistä työtä, enkä syö paljoa, mutta ei vaan laihdu... karppausta kokeilisin jos saisin puhtia..

Vierailija

VÄHINTÄÄN TUNNIN HIKI JOKA PÄIVÄ!!



SAUVAKÄVELYÄ, UINTIA, JUMPPAA, SALIA, LENKKEILYÄ!!! PÄIVITTÄIN! HALOO! kyllä saa kilot kyytiä

Uusimmat

Suosituimmat