Ärsyttää, kun täällä kysellään ihan ihmejuttuja!

Vierailija

Mitä ostan 12-vuotiaalle kummitytölle lahjaksi?Leikkisikö 1-vuotias mieluummin Dubloilla vai Brion palikoilla? Käyttäkää nyt vähän omaa päätänne!Mistäs tuntemattomat ihmiset noihin osaavat sanoa mitään?Eivät tunne kummityttöä ja hänen mieltymyksiään..Eivätkä sitä 1-vuotiasta..Jos ei vaikka tykkää mistään palikoista!Argh!

Kommentit (15)

Vierailija

Saa vinkkejä, mitä mahdollisuuksia on ja sitten voi valita niistä, jotka ovat olleet toisten samanikäisten mieleen. Kyllä täällä paljon turhempiakin vatvotaan, esim. tuota Lordia. Ihan tympääntynyt jo koko bändiin muutamassa päivässä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Siis saahan sitä kysellä ja aihe on vapaa, mutta ihmettelen vaan mistä tämä kysymisen tarve aikuisilla ihmisillä tulee - miten joku sinua koskaan näkemätön voisi tietää minkä verran sinun tulisi painaa.

Vierailija

Mun käsittääkseni palstan nimestä saa sen käsityksen että puhua ja kysellä voi mistä vaan ellei valvojan näppärä näppi poista kysymystä.

Kai mä sitte olen erehtynyt...

Vierailija

Eli siis ostaako pamppersseja ja liperoita? Punainen vai sininen polkupyöräkypärä? Annanko jukurttia vai viiliä? Tällaisia kun kysellään, niin tulee vaan mieleen, että tee hyvä aikune ihmine edes joku päätös tässä elämässä itse.

Vierailija

oli hauska lukea niitä vastauksia ! kyllä minä itsekin tiedän ja kehossani tunnen mikä on minulle sopivaa, mutta mielenkiinnosta kyselin. Sori jos sulla ei ole samat kiinnostukset. Älkääkä aina valittako joka asiasta.

Vierailija

Voiko joku todellakin olla niin aivoton ettei osaa itse päättää lapsen nimeä?

Voiko joku todellakin olla niin LAMMAS että kyselee AV:lta mielipiteitä nimiasioissa?!? xD

Vierailija

Tiukkapipojen kokoontumisajot!!!

Ottaako päähän kun on vieny lahjaks tollon lahjan 12- vuotiaalle (tai vaan rahaa) eikä oo tajunnu kysyä AV. ta ku noin hiertää??

Selkeesti on Suomessa huono sää kun ihmiset kykkii sisällä ja kiukuttelee!

Vierailija

ääntä tai mieti miltä itsestä tuntuu ja näyttää?

Siis saahan sitä kysellä ja aihe on vapaa, mutta ihmettelen vaan mistä tämä kysymisen tarve aikuisilla ihmisillä tulee - miten joku sinua koskaan näkemätön voisi tietää minkä verran sinun tulisi painaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat