Onko teillä hyvä mies? Kerro hyviä ja huonoja puolia?

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Hyvät puolet:

On huumorintajuinen, ja meillä vitsaillaan ja nauretaan kotona paljon. Hän on kova suutelemaan, ja pussailua kotioloissa on todellakin riittävästi :) Suosikkileffani ja tv-sarjani saan katsoa hänen kainalossaan. Lisäksi hän tulee mainiosti lasten kanssa toimeen, osaa korjata kotona kaikki kodin ' pikkuviat' , osaa tehdä ruokaa ja tekeekin usein, ja on komea :) Myöskin on hyvä sängyssä, ja hyvin harvoin jään ilman orgasmia. On urheilullinen, ja usein käymmekin yhdessä pelaamassa jotain.

Huonot puolet:

Joskus raivostuttaa se, jos mies innostuu pelaamaan tietokonetta.. Joskus on hieman holtiton rahankäyttäjä, mutta onneksi yleensä ei. Huonoksi puoleksi lasken myös sen, että joskus humalassa kertoo minulle existään (ei kiinnostaisi).

Vierailija

Komea, älykäs, ahkera työssä ja kotona, koulutettu, urheilullinen, ihana sängyssä, hauska, lämmin, hyvä kokki, miehekäs, vastuuntuntoinen....

Huonoja puolia varsin vähän. Ehkä joskus vähän työnarkomaani, omissa ajatuksissaan.

Vierailija

Hyvät:

-hoitaa lapsia joka päivä aina töitten jälkeen jotta minä voisin huilia

-tekee kotitöitä

-muistaa kaikkina juhlapäivinä

-on hyvässä työssä

-on ihana sängyssä

-kuuntelee

-ei juo juurikaan ollekaan

-ei käy kapakoissa koskaan

-on komea

-rakastaa minua vaikka olenkin vähän toope

-viettää kaiken vapaa aikansa perheen kanssa

-ajaa hyvin autoa :D

Huonot:

-kaivaa nenää

-loukkaantuu helposti

-jättää usein ajamatta parransängen

-on joskus hiukan välinpitämätön

-repii varpaankynsiä

Vierailija

Parisuhdetta takana 2½ vuotta.

Hyvää: Huumorintajuinen, hassu, iloinen, puhelias, sosiaalinen, hyvä tekemään käsillään töitä (remonttia yms), fiksu ja hyvä keskustelemaan, pitää kotona olemisesta mutta myös joskus juhlii kun minäkin, ystävällinen, avulias, piiiiiiiiiiitkä pinnainen, kiltti, aloitteellinen, erittäin omistautuva isä ja kumppani, hyvä sängyssä, liikunnallinen ja reipas, ottaa minut ja poikamme hyvin huomioon, osoittaa rakkauttaan monin tavoin.

Huonoa: ööö... väsyneenä vähän hiljainen ja omiin ajatuksiin vaipuva. Tätä kuitenkin tosi harvoin.

Vierailija

Huonot puolet: usein väsynyt ja huonotuulinen, lyhyt pinna ja kuohahtava temperamentti, juo liikaa, syö roskaruokaa ja katsoo liikaa telkkaria ja pelaa pleikkaria

Hyvät puolet: kultainen ja kiltti, sietää mun raivokohtauksia ja on tosi hyvä sopimaan riidat, on tosi hyvännäköinen pyöräillessään, pehmeä ja rakastettava, puhuu tunteistaan välillä tosi avoimesti, ehdottaa aina hauskoja juttuja, yrittää olla rakentava silloinkin, kuin minä vaan marisisin,

kehittyy koko ajan ihmisenä, ajattelu avartuu ja on valmis kohtaamaan uusia asioita ennakkoluulottomasti, ottaa läheiset huomioon ihanasti, kuuntelee ja on kiinnostunut muista ihmisistä, osoittaa mulle jatkuvasti, kuinka paljon rakastaa mua, on tosi hyvä opettamaan lapselle pyörällä ajoa, on älyttömän hyvä ajamaan autoa, kyydissä on mahtava istua

Vierailija

Mutta ne hyvät puolet:

Hoitaa lapsia arkipäivät, tekee ruokaa, siivoaa, pyykkää, tekee muita kotitöitä.

Ei ole mustasukkainen eikä rajoittava, voin itse harrastaa ja käydä niissä menoissa missä haluan

On urheilullinen ja ikäisekseen hyväkuntoinen.

On aikuinen mies jolla on jo itsetunto kohdallaan ja jolla on jo vankka käsitys naisista - ei aina ota kaikkia mun kitinöitä ja narinoita tosissaan vaan osaa suhtautua huumorilla.

Ei ravaa ravintoloissa tai poikaporukoiden jutuissa, suurin osa vapaa-ajasta vieteätän perheen kanssa yhdessä, ellei sitten mies ole omissa harrasteissa (pari kertaa viikossa)

Vierailija

Huonot puolet:

jääräpäinen, joskus ajattelee yksisilmäisesti. Taipuvainen marttyyriuteen. Vähän pulskistumaan päin.

Hyvät puolet:

Hellä, rakastava aviomies, omistautuva pehmoisä, rento kaveri, hassu, tuo leivän pöytään. Humalassakin vain hauska. Komea, iso mies.

Vierailija

+ empaattinen, huumorintajuinen, kiltti, tuo leivän kotiin pääasiassa, tosi ihana mies kaikin puolin

- pitää asioita itsellään liikaa ja hänellä on paljon seksuaalisesti estoja

Vierailija

Hyviä puolia: Tekee osansa kotitöistä, hoitaa lapsia. On luotettava. Ei ole väkivaltainen eikä liian mustasukkainen. Kannustaa minua. Pitää tasavertaisena. Käy työssä. Alkoholinkäyttö kohtuullista. On sietänyt minua jo 15 vuotta.

Huonoja: polttaa, omistaa putkiaivot, ei ole vieläkään oppinut lukemaan ajatuksiani vaan kaikki on väännettävä rautalangasta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat