Saksalaislehti julkaisi kuvan Lordista

Vierailija

Se siitä

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulle ainakin henkilökohtaisesti on yks ja sama vaikka henkilö roolihahmon takaa paljastuu. Ei mua kiinnosta heidän privaattihenkilöt, vaan musiikki ja huikea lavashow. Olisin kyllä enemmän järkyttynyt jos bändi alkaisi privaattipersoonillaan vetää showta. Odotan kun menen keikalle, että saan nauttia monsterishowsta. Kuten bändin keulahahmo on todennutkin henkilöt maskien takana eivät ole kiinnostavia. En minäkään privaatissa ole iloinen, huoliteltu, pirteän hymyilevä palvelualan ammattilainen, vaan joskus kotona katsoo monsteri peilistä.

Vierailija

Herkkupupu:

Lainaus:

Tänään oli Aamulehdessä kuva Bildin kannesta, jossa esiintyi Putaansuu. Eivät sitten kunnioita Lordin toivetta.

Vierailija

asia olisi mennyt pienemmällä hälyllä. Kakkua kun ei voi sekä pitää että säästää. Jos haluaa tehdä julkista työtä, julkisuutta ei voi sulkea täysin ulos.

Vierailija

Lordiltahan tuo kasvottomuus oli todella VIISAS teko. Ajatelkaa nyt miten se mediaa ja ihmisiä kiinnostaa ja ihmisethän ovat luonnostaan uteliaita. Lordi pysyy lehtien sivuilla ja saa ilmaista mainontaa! Viisas mainoskikka, sanon minä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat