Lintu75 nyt tarvisin apua ja vinkkejä...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Lupasin tehdä tarjottavat ystäväni kaste/hääjuhlaan. Vieraita noin 40 joista 37 aikuista ja 3 lasta (alle 10v) Mutta pää lyö tyhjää...

Tarvisin vinkkejä suht helppoihin ja pikaisiin ohjeisiin ku itsellä pyörii 6 lasta ympärillä joista 2 on ihan sylivauvaa ja muutama uhmis.

Itse ajattelin suolaisiksi sinun blogissa olevia karjalanpiirakoita (tais olla ristiäis osiossa) ja sitten voileipäkakkuja... Ehkä liha ja kala. Voileipä kakkujen teko ei kyllä ole hallussa ja siihen tarvisin helppoja ohjetta.

Täytekakku onnistuu ja suunniteltukin on että teen toisen kastekakun ja toisen hääkakun mutta koristeluvinkkejä kaipaisin. Mitään värejä en voi kokeilla koska vanhempaa ihmistä ja sen verran " epäluuloista" että värilliset kakut jäisi syömättä. =o) (Nähty omissa juhlissa)

Entäs helpot ja nopeat keksit ja kuivakakut? Mitähän muuta uupuu... Anna vinkkejä... Juomat? Määrät?

Kommentit (4)

Vierailija

En olekaan vähään aikaan käynyt tällä palstalla, sillä blogissani on ollut niin vilkasta. Vastaisuuden varalle, siellä käyn päivittäin, joten sinne kannattaa jättää kysymykset, niihin vastaan aina varmasti.

No oletpa sinäkin urakkaan joutunut=O Tiedän tunteen! Eihän siinä mitään, kyllä kaikki on hoidettavissa, mutta vauvat ottavat kyllä oman aikansa, sulla niitä on vielä kaksi!

No mutta... nyt unohdinkin jo mitä pohdit...kääk!

Voileipäkakuista...ne hyydytettävät versiot ovat varmasti maistuvia myös vanhemmalle väelle, itse tein sellaisen juuri hiljattain tyttöni synttäreille savulohesta. Oli muuten mielettömän hyvää -muidenkin kuin omasta mielestäni;)

Ne on huomattavasti nopeampi valmistaa kuin voileipäkakut, lisäksi niitä voi tehdä useamman samalla kertaa, kun tuplaa tai triplaa ainesten määrät!

Mitähän puhuit karjalanpiirakoista..nyt en muista.

Tänään tein kakun, joka varmasti voisi maistua vanhemmallekin väelle, siihen tulee kirsikoita mm. Katsoppa blogistani!

Hei, voisitko mitenkään tulla viestittelemään sinne, olisi mulle helpompi. Kiitos=)

Vierailija

erittäin helppoja kakunkoristeluideoita kuvien kera ja ohjeita jotka onnistuvat tavallisilta kotileipureilta (kuten minäkin olen) . =)

Blogissani on myös nopeita ja helppoja kuivakakkujen ohjeita (Sekoita kaikki aineet kulhossa ja kaada vuokaan ja paista) sekä erittäin helppojen pikkuleipienkin ohje.

Linnulta saat varmasti vastaukset kysymyksiisi ja hän auttaa varmasti mielellään, sillä hänellä on tuo homma hanskassa, mutta jos muidenkin apu kelpaa, käy katsomassa mitä blogistani löytyy jospa jokin ohje sopisi sinun tarkoituksiisi! =)

http://www.sekasoppa.vuodatus.net

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat