Antakaa aihe esitelmään

Vierailija

avuton, uus

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

aiheita vaikka kuinka mutta kun mikään ei nappaa

Pitäis olla jotain mistä itse innostuu,

Esitelmä lukioon, omista mielenkiinnon kohteista,,,

Vierailija

Itseäni kiinnostaisi tietää taikuudesta ja unista (kirjoitan itsekin unipäiväkirjaa).

Kirjallisuus on aina hyvä aihe. Ajankohtainen olisi mm. Da Vinci koodi-kirja, sekä kirjallisuuden että uskonnon kannalta. Monien mielestä Sionin veljeskunta on pelkkää legendaa, toiset taas uskovat siihen edelleen. Olisihan se hurjaa, jos Jeesuksella tosiaan olisi ollut Sara-niminen tytär!

Musiikki - tästä varmaan itse pitäisin esitelmän. Rakastan oopperaa, ja vaikka monillä on siitä voimakkaatkin mielipiteet, harvempi sitä oikeastaan tuntee. Mozartin syntymästä tänä vuonna 250v. siitäkin voisi siis kertoa.

Elokuvat on myös mielenkiintoinen alue. Cannesin elokuvajuhlat olisi ajankohtaista. Jospa kertoisit niistä, miten ne alkoivat, miten niitten asema maailman elokuvajuhlien seassa on muuttunut, miten varsinkin nykyään enemmän ja enemmän sen vapaamielinen asenne vaikuttaa kun siellä näytetään entistä enemmän poliittisesti valveutuneita filmejä, jotka eivät Amerikassa saisi yhtä paljon huomiota ja palstatilaa?

Vierailija

kerrot etukäteisajatukset, pelkosi, suorituksen kulun, analyysi kokemuksesta, muiden kokemuksia, tutkimuksia aiheesta jne.

Tälläisiä kokeiluja voi olla: hypnoosi, akupunktio (tupakoinnin lopetus)

Ennustus/Selvännäkijä/käsiala-analyysi....

Vierailija

Minkälainen esitelmä on kyseessä, yläasteenko?

Minkä aineen tunnille?

Mitä oheismateriaaleja sinun toivotaan/sallitaan käyttävän? (kalvot, video, multimedia, muita esiintyjiä...?)

Kuinka pitkä esitelmä?

Pitääkö sinun kirjoittaa ja jakaa se myös kirjallisena, vai vain esittää livenä?

Olisi PALJON helpompi antaa aiheita, jos kertoisit vähän enemmän itse...!

Vierailija

Kirjoitapas kokeeksi ylös (tänne) asioita, jotka kiinnostavat sinua. Vaikka ranskalaisilla viivoilla, eikä tarvii olla missään loogisessa järjestyksessä. Me voidaan sen listan perusteella antaa lisää ideoita!

terveisin se, joka kyseli kauheesti tossa aiemmin

Vierailija

älä tee esitelmää esitelmän teosta ja sen vaikeudesta... Älä myöskään kirjoita esseetä esseen kirjoittamisesta tai ainetta ainekirjoituksen haasteista. Usko minua, mm. näistä aiheista kirjoitetut yo-aineet menevät hädin tuskin läpi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat