Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä olette?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei! nyt tarvitsisin toisten apua nimittäin raskaustestien tuloksien lukuun...:). Tein su iltana eilen ekan testin vähän etukäteen ennen menkkojen oikeeta alkamisaikaa (pari päivää ennen). ekan kolmen minuutin ainaka ei näkyny mitään joten jätin testin sikseen ja muistin vasta tunnin päästä mokoman. no sillon siihen oli ilmestyny haalea, mutta näkyvä viiva. päätin tehdä uuden testin aamulla kun testissä luki että tulosta ei sais lukea enää 20min jälkeen. no aamun testissä kyttäsin koko 20 min ajan testiä ja eka siinä ei näkyny taaskaan mitään, mutta noin 10min jälkeen siinä oli haalea viiva jonka miehenikin näki... en kuitenkaan osannu vieläkään luottaa mokomaan joten tein vielä illalla ( joo, teidän et oon ihan superkärsimätön;)) ) ja siinä ei taas näkyny mitään ennen kuin tänä aamuna tosi haalean haalea viiva. kaksi ekaa testiä oli saman valmistajan (surestick muistaakseni ) ja viimeisin apteekin raskaustesti. kysymykseni siis on, että voinko mä oikeesti nyt tluottaa noihin tuloksiin et oonko mä nyt varmasti raskaana? järki sanoo että kun on viiva niin oon raskaana, mutta jotenkin ei meinaa vaan sydän uskaltaa luottaa mokomaan... kiitos jos vaan jaksatte jakaa mielipiteenne

Kommentit (6)

Vierailija

Ja nämä testit tein vasta kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Kovasti minuakin jännitti ja täällä homma menikin sitten parhaalla mahdollisella tavalla, eli raskaana olin :) Pari päivää tuosta tein ihan testiajan sisällä plussan, vahva ei kyllä ollut sekään.

Nyt rv 17+2 ja aamulla taas kuulin neuvolassa pienen sydämen sykkivän :)

Vierailija

ei se sen kummallisempi tai luotettavampi ole.... eriasia on sitten verikokeesta tehty raskaustesti.....

Onnea ja iloa, eipä nuo testit juuri harhaan osu.... =)

Vierailija

Suosittelisin, että käyt neuvolassa/terveyskeskuksessa tms. tekemässä testin. Ne ovat ainakin luotettavia. Periaatteessahan on niin, että eihän sitä viivaa pitäisi tulla jos raskaushormonia pississä ei olis, mutta kai siinä jokin " juju" on ettei sitä testiä pitäisi lukea sen tietyn ajan jälkeen. Omalla kohdalla tosin testi näytti heti haaleaa viivaa ja kun oon testin säilyttänyt (heh!) niin nyt n.5kk:n jälkeen viiva on tosi vahva, et on se niinkun muuttunut vahvempaan päin.

Mutta käy nyt vielä siellä testissä niin saat varmuuden. Ymmärrän kärsimättömyytesi! :)

Vierailija

kiitos kun jaksoit tsempata, täytyy vaan nyt malttaa muutama päivä ja kattoo sitten uudestaan. kyllähän toi aika varmalta nyt vaikuttaa;)!

Vierailija

Mulla on sellainen käsitys, että jos viiva tulee niin se on ihan sama miten vahva tuo viiva on... Ymmärrän kärsimättömyytesi, tuskin olet ainutkertainen siinä asiassa ;-)

Pari päivää kun maltat niin eiköhän se viiva siitä vahvistu kun kerta kaikissa testeissä on se viiva ollut. Melkein uskaltaisin onnitella sinua :-)

Tiina 11+5 (joka odottaa niin malttamattona perjantain ultraa, ettei elämästä ole tulla mitään... kärsimättömyys siis jatkuu...)

Vierailija

Itsellä tuli ne viivat (eli siis tunnustan samalla testien suur kuluttajaksi itseni :D) vasta sen " määräajan" jälkeen. Mutta niin vain nyt mennään jo viikoilla 34+1 eli kyllä uskon että sullakin se viiva on ihan " oikea" :D Kannattaa tosin vielä käydä tekemässä esim juuri terkkarissa vielä testi niin rauhoittuu mieli kun se hoitaja tätikin varmistaa tilanteen. :) <3

Jenni

Uusimmat

Suosituimmat