synnytyksestä

Vierailija

Tuli sitten luettua nuo karmeat kokemukset tuolta taaempaa ja en kyllä uskalla ikinä hankkia lapsia noiden juttujen perusteella =( =( =(

Miten sellaisesta voi kukaan ikinä selvitä. Onko se tosiaan kaikilla niin helvetillisen kamalaa??

Kommentit (8)

Vierailija

lopun elämäänsä jostain syystä ja retostelevat vielä 90-vuotiainakin kuinka pahat oli raskauspahoinvoinnit jokaisen 7:n lapsen kohdalla.

Mun synnytys oli ainakin kaunis ja rauhallinen kokemus - ei kivuton, mutta ei tosiaankaan mitään piinaa.

Vierailija

se kyllä käy, mutta sen kestää. Ja jokainen synnytys on erilainen, ei voi etukäteen tietää minkälainen synnytys itellä on tulossa vaikka olis jo ennestään lapsia.

Vierailija

Ei tiedä mitä on edessä, jännittää, ei osaa rentoutua (joka pitkittää synnytystä). Minullakin eka synnytys oli aika hirveä, mutta kolme kertaa olen senkin jälkeen uskaltautunut. Kaksi viimeistä on ollut niin nopeita että luomuna on mennyt. Vaikka se synnytys olisi kuinka kauhea, niin luulen että se on jokaisen mielestä vaivansa väärtti. Lopputulos on niin ihana.=)

Vierailija

Kipeäähän se nyt tosiaan teki, mutta silti jäi vain ja ainoastaan positiivinen mieli. Kyllä se lopputulos ainakin mun kohdalla oli sen arvoista =)

Vierailija

Mutta omasta suppeasta kokemuksestani vastaan, ettei se niin helvetillisen kamalaa ole!

Rankkaa kyllä ja tekee jossakin vaiheessa kipeääkin mutta meille ainakin suunnitteilla vielä lisää lapsia :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat