162-senttisen paino hyvännäköisenä?

Vierailija

Eli jos ja kun on 162 cm pätkä, kuinka paljon olisi sopiva paino, jotta näyttäisi hyvältä, eikä miltään nälkäkurjelta.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Olen mielestäni tässä painossa " parhaan näköinen" , eli kurveja on runsaasti, mutta varsinaista löllöä verraten vähän. Ehkäpä urheilu on sen verran muokannut, että vyötärön ja lantion välinen ero senteissä on 25cm.

Vierailija

Ja painoin joskus 52kg ja olin oikein tikkulaiha...

Aloitin kunnon salitreenit 4 krt viikossa ja isoilla painoilla.

Lihasta kasvoi ja painoin vuoden reenaamisen jälkeen 60kg.

Nyt en ole ehtinyt säännölliselle salitreenille vuosiin. Esikoinen on 3v ja odotamme kuopusta elokuulle. Paino on ollut 65kg pitkään...

Tosin esikoisesta paino nousi 26kg ja tippui parissa vuodessa pois. Nyt pano taas nousussa kun odotan... Olen luvannut itselleni että kun lapsiluku on täysi, aloitan taas säännöllisemmän liikunnan. Tosin niin kauan kuin lapset ovat pieniä, säännöllinen on enemmänkin epäsäännöllistä yrittämistä ;)

Vierailija

mutta vielä on vähän matkaa. Omasta ja monen miehen mielestä olin hyvännäköinen sen painoisena, 50kiloinen on jo tosi laiha. Aina ei kannata tuijottaa pelkkää puntaria.

Vierailija

52-kiloisena näytin liian ruipelolta. Kuppikoko on 75DD, peppu on pieni, mutta vatsaa voisin treenata. Olo on kuitenkin varsin hyvä (ja mieli tyytyväinen).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat