Cerazetten lopetus

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minkälaisia oireita on muille tullut noiden pillereiden lopetuksen jälkeen?

Lopetin kolme viikkoa sitten ja tasan viikon päästä oli n. 6 h kestänyt kouristus tuolla kohdun/munasarjojen tienoilla. Kouristuksen aikana oli vaikeaa seisoa/kävellä/istua, mutta kipu oli siedettävää, lähinnä kuin koko alapään lihaksisto olisi kerralla venähtänyt.

Puolitoista viikkoa lopettamisen jälkeen tuota kouristuskipua oli päivittäin noin kuuden päivän ajan mutta lievempänä. Kipu kesti muutaman tunnin. Pisin jakso oli kuitenkin puolitoista vuorokautta.

Nyt olen odotellut, josko kuukautiset ilmestyisi, mutta ei ole merkkiä niistäkään. Ei ole ollut yksiäkään vielä synnytyksen jälkeen.

Muitten kokemuksista kiitollinen TiTi

Kommentit (2)

Vierailija

Sitäköhän nämä alavatsa kivut on..Lopetin myös pillerit kaksi-kolme viikkoa sitten ja nyt on alavatsa juuri sen tuntuinen kuin olisi lihakset venähtäneet ja muutenkin tuntuu oudolle..luulin jo, että menkat alkaa normaalisti, mutta ei mitään. ajattelin jo raskaustestin tehdä, kun vähän samalta tuntuu, kun esikoista alussa odottaessa..

kummallista, mutta täytyy kai vielä odotella ja katsoa josko helpottais, kun ekat menkat tulee..jos tulee..

Vierailija

tavallisesti minulla ei ole minkäänlaisia kuukautis/ovulaatiokipuja, joten oletettavasti kaikki nuo kouristukset yms. liittyy pillereiden lopettamiseen. Kivut on myös hieman pelottaneet, kun ovat minulle niin outoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat