Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ämmät, mammat ja naikkoset ideariihi kehiin! Kaikki naiset myös tervetulleita. =)

Vierailija

Eli tilanne tämä: mä olen menettänyt elämänhaluni. Sen tunteen, että on kiva nousta uuteen päivään. Että odottaa mitä nurkan takana on.

Olen ollut lasten kanssa kotona nyt jonkin aikaa, nuorin nyt 1v3kk ja lapset menee hoitoon ja minä opiskelemaan syksyllä. Mutta asiaan.

Mitä teen, että lakkaan pelkäämästä elämää ja alan nauttia taas? Kuppi ihan tyhjä, aivan pohjia myöten.

Kommentit (3)

Vierailija

Hanki kirjeystäviä. Postia on mukava odottaa ja kivahan se on, että laatikkoon ilmestyy muutakin kuin mainoksia ja laskuja :)

Viettäkää joskus lasten kanssa seikkailupäivä eli hieman evästä mukaan ja tutkailemaan lähiympäristöä.

Lastenhoitaja pariksi tunniksi ja vietä omaa aikaa (lähdet vaikka ulkoilemaan, soitat ystäville tai uppudut hyvän kirjan pariin)

Kaikkea hyvää sinulle ja toivon mukaan näistä neuvoista on jotain apua!

Vierailija

mutta en saanut mitään mielialalääkkeitä. Vaan vahvoja rauhoittavia... mitähän ne nyt pitkällä tähtäimellä auttaa? Niin ja kehoituksen hakeutua terapiaan, mutta samaan hengenvetoon todettiin, että se on sitten kallista ja KELA ei maksa mitään. Kun yksi iso ahdistuksen aiheuttaja on jatkuva rahapula (koska olemme tehneet sen valinnan, että ihan pikkuvauvat eivät kuulu päivähoitoon), niin mistä rahoista sen maksaisin?

Joku harrastus olisi varmaan paikallaan. Kun vain keksisi YHDENKIN joka innostaisi...

ap

Uusimmat

Suosituimmat