Mitä tupaantuliaislahjaksi?

Vierailija

Muutama ystäväpariskuntani on nyt muuttanut omaan asuntoon ja haluaisin antaa heille jonkin tupaantuliaislahjan sen kunniaksi. Mutta en millään keksi mitä voisin heille antaa. Heillä on jo kaikki välttämättömät tavarat ja sisustustyyli on erilainen kuin minulla, joten en uskalla ostaa heille mitään koriste-esineitä ym..

Ideoita siis kehiin! Mikä voisi olla sellainen " yleishyödyllinen" tuparilahja? Mitä olette itse antaneet lahjaksi vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (4)

Vierailija

Herkkukorit on aina kivoja! Tai tyylikäs viinipullon avaaja ja jotain, mihin sitä voidaan testata. Seurapelit on myös kivoja, jos pariskunta on " tietyn" tyylinen...

Vierailija

Tuo herkkukori voisi kyllä olla hyvä idea. Myös seurapeliä voisin harkita. Kukkia tai pyyhkeitä en kyllä uskalla ostaa koska ne voivat olla väärän värisiä/väärää merkkiä. Ystäväni ovat siis todella tarkkoja sisustuksestaan ja kaiken pitää sopia yhteen ym.. Itse en ole yhtä tarkka ja siksi minun on vaikea ostaa heille mitään, joka olisi näkyvillä asunnossa. En nimittäin halua, että he piilottavat antamani lahjat kaapin perälle ja kaivavat ne näytille aina kun olen tulossa kylään. :)

Sivistyksessäni taitaa olla aika suuri aukko.. Olen kyllä kuullut tuosta perinteisestä suola ja ruisleipä-jutusta mutta käytännössä en ole sitä koskaan nähnyt. Miten se idea käytännössä toimii? Pitäisikö ne pakata jotenkin nätisti vai miten? Tuntuisi hassulta viedä ruislimppu-pussi ja suolapaketti tyyliin muovipussissa. =D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat