Mitä ehkäisyä olette käyttäneet imetyksen aikana?

Vierailija

Yritän tässä pohtia että mitäs sitä alkais käyttämään, on kai sitä muitakin vaihtoehtoja kuin vaan kumi?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Hormonikierukan otatin ite just pois ja sain tunteeni ja toivottavasti pian myös haluni takaisin. En laittaisi sitä ainakaan imetysaikana! Enkä muutakaan hormonia silloin etenkään nauttisi.

Vierailija

imetyshän vie useimmiten ne halut. Minulla on tällähetkellä ja tulevaisuudessa ehkäisynä sterilisaatio ja ei minkäänlaisia haluja ja siis imetän.

Vierailija

Mutta en tykännyt. Liikaa sivuvaikutuksia. 6kk söin niitä ja sai jäädä siihen. Loppuaika kondomilla/keskeytetyllä yhdynnällä...

Vierailija

huomannut. Alussa oli ainoastaan 2 viikkoa tiputteluvuotoa, mutta muuten ei mitään. toivottavasti eivät petä!

Olen syönyt niitä 7 kuukautta ja vielä ei ole menkat alkaneet. vauva 8kk.

Vierailija

mutta olen vaan kuullut siitä niin paljon kauhujuttuja, että tulee kamalat kivut ym... Jos se ei sovi niin voihan sen sitten poistaa aikaisemminkin? Ja mitähän se mahtaa maksaa?

-ap

Vierailija

oli mulla imetyksen ajan (10kk). Ihan loppuvaiheessa (kun imetin enää 1-2 kertaa päivässä) tuli lieviä sivuvaikutuksia, mutta muuten toimivat tosi hyvin!

Vierailija

Niin sen takia vaan se kumi on aika huono vaihtoehto kun se tuppaa aina unohtumaan :) Mutta en kyllä uskalla palkästään imetystä käyttää ehkäisykeinona, sn verran helposti kyllä raskauduin viimeksikin. Mites nuo minipillerit, pitikö niitten kanssa olla jotenkin kauheen tarkkana vai muistanko ihan väärin?

-ap

Vierailija

Tiedä sitten mitä sivuvaikutukset johtuu pillereistä ja mitkä ihan vaan väsymyksestä (esim pienet raivokohtaukset...;)).

Ehkäisynä riittäisi kyllä hermojen kireys ja loputon hikoilu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat