Miksi mennä häihin jos ei tunne morsianta eikä sulhasta?

Vierailija

Olen viestejä lukiessani havainnut että monet kirjoittavat olleensa häissä joissa eivät ole tunteneet morsianta eivätkä sulhasta, vaan nämä ovat olleet esim. miehen tuttavia. Miehen lapsuudenystävä menee naimisiin kesällä, en tunne tätä ystävää enkä tulevaa vaimoa ja nyt haluaisinkin mielipiteitä siitä menemmekö ' ' perheineen' ' kuten kutsu kävi vaiko meneekö mies yksin? Kutsun tullessa ajattelin heti että mies saa mennä yksin (häät ovat melko lähellä), mutta monet tuntuvat toimivan toisin?

Kommentit (13)

Vierailija

että menemällä miehesi kanssa osoitat myös kunnioitusta häntä ja hänen ystäviään kohtaan. Minä loukkaantuisin, jos miehelleni ei olisi itsestäänselvää osallistua minun ystävieni häihin.

Vierailija

Jossain muussa yhteydessä tietysti voisin tutustua miehen ystäviin, mutta ei häät ole siihen oikea paikka. Itse olisin vaivautunut, kun pitäisi teeskennellä ja onnitella tuntemattomia.

Vierailija

Jos olisi edes kerran tavannut ja jutellut jonkin aikaa, mutta ihan tuntemattomien.

En mennyt, kun minut kutsuttiin tälläisiin häihin.

Vierailija

etkö halua tutustua miehesi ystäviin. Vastavasti menisitkö itse yksin oman lapsuudenystäväsi häihin vai joko olet pakottanut miehesi tutustumaan omiin kavereihisi.

Vierailija

ustella.

Mä menisin mukaan, jos miehellä olisi tarve näyttää vanhoille kavereille miten hyvä flaksi sillä on käynyt. Ja lapset mukaan tietty kans samalla periaatteella. Mut hyvin sopisi sekin, että mies menisi yksin. Mulla on ainakin tyttöystävien kanssa kivempaa ilman, että miestä pitää koko ajan huomioida (lue: raahata mukana ja esitellä ympäriinsä).

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä menisin mukaan, jos miehellä olisi tarve näyttää vanhoille kavereille miten hyvä flaksi sillä on käynyt. Ja lapset mukaan tietty kans samalla periaatteella. Mut hyvin sopisi sekin, että mies menisi yksin. Mulla on ainakin tyttöystävien kanssa kivempaa ilman, että miestä pitää koko ajan huomioida (lue: raahata mukana ja esitellä ympäriinsä).

Ei ole miehelläsi kovin kummoinen flaksi käynyt siipan suhteen...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat