Hyppykiikku.

Vierailija

Onko tarpeellinen?

Onko jotenkin vahingollinen?

Mistä iästä alkaen suositellaan ja kauanko voi kerrallaan pitää ja kuinka monesti päivässä?

Miten se varvastamisen voi ehkäistä? Pitämällä lyhyemmän aikaa?

Kommentit (10)

Vierailija

tuo varvastusongelma on yleensä seurausta liiallisesta hyppykiikkuilusta. meillä on hyppykiikku ja siinä pompitaan muutamia minuutteja kerrallaan, pari kertaa päivässä. vauva rakastaa sitä! kiikku on peritty kolmilapsisesta perheestä, kukaan lapsista ei varvastanut.

Vierailija

2x10minuuttia päivässä!!!!! Lapsi ei siitä traumoja saa, eikä rupea varvastamaan. Täytyyhän äidinkin syödä ainakin se pari krt päivässä..... Sen ajan voi lapsi hyppykiikussa pomppia. JOS siis tykkää siitä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Onko tarpeellinen? no ei, mutta vauva tykkää

Onko jotenkin vahingollinen? jotkut fysioterapeutit väittää, että aiheuttaa varvistamista, mutta ainoa paha varvistaja lapsi jonka tunnen ei ollut koskaan mokomaa nähnytkään

Mistä iästä alkaen suositellaan ja kauanko voi kerrallaan pitää ja kuinka monesti päivässä?kun osaa seisoa, max 15 min, enpä tiedä mutta korkeintaan 2 kertaa oon itse pitänyt

Miten se varvastamisen voi ehkäistä? Pitämällä lyhyemmän aikaa?

pitämällä kunnollisia kenkiä

Vierailija

Varvastaminen taitaa olla ainoa vahingollinen juttu, mutta ei kannata pitää kuin noin 10 minuuttia kerrallaan muutaman kerran päivässä. Ja jalkojen pitää osua kokonaan lattiaan, ei pelkkien varpaiden.

Vierailija

Lapsi oli molempiin ihan hulluna! Ei varvastanut ja oppi kävelemään 10 kk ikäisenä. Mutta ei kaikki vekottimista tykkää ja kohtuukäyttö pitää muistaa. Itse en ehkä uutta viitsisi investoida.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat