En haluaisi kesähäihimme ystävieni miehiä.

Vierailija

Ihan siitä syystä, että eivät osaa käyttäytyä. Yhden toisen ystävän häissä juttelivat ääneen kirkossa, ja yhdellä soi kännykkäkin. Ruokapöydässä rohmusivat liikaa, ja joivat itsensä perskänniin ja oksensivat juhlapaikan pihalle.

Enkö voikin kutsua vain nämä 5 ystävääni ihan erikseen ja jättää miehet kutsumatta? Onko epäkorrektia, jos ovat itse naimisissa?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vaikka olisi nyt kuinka asianmukaista olla avec, niin kyllä minä ainakin olen sitä mieltä ettei kenenkään tarvitse moisia oksentelijoita omissa häissäään sietää.

Vähän sama juttu,jos suvussa on joku ryyppymies eli siis juoppo,vaikka nyt morsiamen isä. Ja arvatavissa on ,että saapuu myös juhlaan örveltämään, niin kyllä minusta on pikemminkin etiketin mukaista kieltää tätä alkoholistia tulemasta juhliin.

Siis pointtina,ettei kenenkään tarvitse omiin juhliinsa kutsua ketä tahansa.

Vierailija

Tosi vaikea tilanne ja ymmärrän hyvin, kuinka tylsää on kutsua sellaisia ihmisiä. Meidän häissämme oli vähän samanlainen tilanne, onneks näitä moukkia oli vain yksi. Ja tottakai tää kaverini mies siellä sitten sikailikin...

Jollet halua loukata naisystäviäsi ja haluat heidät häihisi, joudut pyytää miehetkin. Etkö voisi keskustella ystäviesi kanssa ja sanoa ihan suoraan pelkosi, hehän voisivat yrittää hieman hillitä miehiään?

Vierailija

3) keskustelu ystävien kanssa (jollei liian arka paikka), ohjeistus kirkossa kännyköiden yms. suhteen, eikä viinaa ylenpalttisesti tarjolla. Esim. maljat ja pari lasia ruoalla.

Se ei mua henkilökohtaisesti häiritse, jos joku syö enemmän kuin toinen.

Vierailija

kun tässä ystäväni häitä suunnittelen ja valmistelen, että erään naisen miehelle on jo valittu vahtijat. Kyseinen vahdittava kun ei osaa käyttäytyä, viina ei miehelle sovi ollenkaan koska alkaa heti haastamaan riitaa mutta silti sitä viinaa pitää vetää oikein olan takaa...

Vierailija

JA eikös se ole sen häihin menevän pariskunnan rakkauden juhla, ei mikään yleinen rakkauden juhla? Kait me saamme pitää oman näköisemme häät, ja kutsua VAIN ne ihmiset, jotka todella haluamme.

Vierailija

että kolme näistä äijistä rohmus kasvissyöjille tarkoitetusta kasvisgratiinista yli puolet oman liharuokansa ekstralisukkeeksi. Ja sitten ne jotka oli oikeasti kasvissyöjiä, sai syödä pelkkää salaattia ja leipää, kun se heidän lämmin ruokansa loppui kesken.

Vaikka sen kipon vieressä oli selkeä kyltti: KAsvisruokavalio

Siis tollanen ääliömäisyys mua vaan niiiiii ottaa päähän, vaikka tietysti tossa oli aika huonosti mitotettu ne ruoatkin, kun sitä kasvisrtuokaa oli tosi vähän tarjolla. Mutta sitä suuremmalla syyllä olisi voinut jättää ottamatta.

T: ap

Vierailija:

Lainaus:

3) keskustelu ystävien kanssa (jollei liian arka paikka), ohjeistus kirkossa kännyköiden yms. suhteen, eikä viinaa ylenpalttisesti tarjolla. Esim. maljat ja pari lasia ruoalla.

Se ei mua henkilökohtaisesti häiritse, jos joku syö enemmän kuin toinen.

Vierailija

Siis kysyn heidänkin mielipidettänsä asiaan. Ne äijät on siis sellaisia " ikuisia pikkupoikia" (voi että mä vihaan tota ilmaisua kun puhutaan yli 30-vuotiaista ihan vaan pöljistä), joiden mielestä se on vaan hauskaa ja makeeta kun sammuu toisten häihin, ja niitä juttuja sitten muistellaan ja naureskellaan jälkeenpäin. Siis vaikka hauskaa ei olisi ollut kenelläkään muulla kuin heillä.

Luulen että ystävilläkin olisi kivempaa ilman sitä jännitystä, että mitä ne äijät kohta keksii...en tiedä...ystävät kyllä häpeävät sitä miestensä käytöstä, mutta eivät osaa pitää kurissakaan.

Vierailija

Alkaa kuulostamaan nipottamiselta kutsujan puolelta...

Mutta siis, ap valitsee tietenkin itse mitä tekee...

Jos minut kutsuttaisiin lasten kanssa mutta miestäni ei: Loukkaantuisin pahasti mieheni takia ja jättäisin menemättä kokonaan. Tuskin olisin hääparin kanssa tekemisissä enää muutenkaan.

Mutta toisaalta, jos ystäväsi tietävät millaisia miehensä ovat, niin saattavat ymmärtää ja suhtautua asiaan kevyemmin kuin esimerkiksi minä.

Vierailija

Ratkaisimme ongelman siten, että meidän häissä ei yksinkertaisesti tarjoiltu alkoholia. Kuohuviiniä oli isän onnittelupuheen vuoksi. Siinä kaikki. Tosin jatkoilla sitten vähän innostuttiin kaveriporukalla oikein juhlimaan...

Vierailija

1. Kutsu vaan ystäväsi ja varaudu loukkaantumisiin ja häihin tulematta jättämisiin

2. Puhu ystävillesi suoraan siitä, että et halua ördäilyä häihisi. Vaimot osaavat yleensä miehensä kurissa pitää.

Tai sit voit kutsua kaikki ja oottaa pahinta...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat