Auttakaapas nyt!

Vierailija

Mies on viettänyt todella vähän aikaa minun ja lasten kanssa. Joka lauantai käy esim kavereitten kanssa pitämässä saunailtaa. Tilanne on alkanut ärsyttää minua ihan suunnattomasti ja viikonloppuna sanoin miehelle, että ensi lauantaina hän ei voi mennä kun meillä on muita suunnitelmia. Mies kysyi, että mitä suunnitelmia ja minä sanoin keksiväni jotain lauantaihin mennessä :)

Mutta mitä minä oikein keksin? Päiväksi olisi ihan helppoa keksiä. Esim puistoon lasten kanssa ja eväät mukaan tms, mutta illaksi pitäisi tässä keksiä ohjelmaa. Ja ohjelman täytyisi olla sellaista, että lapsetkin voivat olla mukana.

Voisin kai tehdä ainakin miehelle piirakkaa, josta hän tykkää. Mutta siihen ne ideat sitten loppuukin :/

Kommentit (7)

Vierailija

ens la iltana omaa menoa. Hänen vuoro olla kotona. No,joo mutta kaikenkaikkiaan musta surullinen asetelma. Että hän haluaa viettää aina aikaa muualla kuin perheen kanssa. Ootteko keskustelleet asiasta? Mistä johtuu?

Vierailija

Vai onko suomalaisetkin miehet alkaneet notkua äijäporukoissa viikonloppuiltaisin?

Jos miehesi on suomalainen, tarkistapa ettei hänellä ole jossain toista perhettä, jonka kanssa viettää aikaa aina lauantaisin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat