Mitä lahjaksi 80v mummolle? Ideoita, kiiiiitos!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mun mummo täyttää sunnuntaina 80v ja jotain pitäisi keksiä. On aika huonokuntoinen, mut asuu yksin. Astioita on, koriste-esineitä on..

kaikista ideoista kiitollinen

Susasanna

Kommentit (11)

Vierailija

ja annoimme hänelle digikameran! hän on innokas valokuvaaja mutta " tavallisella" kameralla otetut kuvat ovat lähes aina pettymyksiä kun on luullut saavansa loisto-kuvan ja tuleekin huonoja.. veljeni lupasivat opettaa häntä kameran käyttöön ja ovatkin jo käyneet antamassa " oppitunteja" . :)

Prismasta saa jätti-kortteja, jotka ovat vielä soivia. ostimme sellaisen ja liimasmme sisäpuolen täyteen ässä- ja luontoarpoja! lahja oli silminnähden täysiosuma:) Veimme hänet vanhempieni, tätini serkkuni, veljieni ja meidän perheen kesken uunisaaren ravintolaan syömään ja päivä oli upea! Että siinä yksi 80v. lahja idea:)

Vierailija

Miten ois hierontalahjakortti ihan oikealle hierojalle? Meidän mummo (85v) ainakin on tykännyt. Jos mummosi on huonossa kunnossa, monet hierojat tulevat kotiinkin hieromaan.

Vierailija

vinkiksi muille. Itselleni oma mummo on todella rakas ja läheinen, hänelle tein 70-vuotislahjaksi reilun 10:n kuukauden ajan muistojen albumia, eli iso/paksu valokuva.albumi johon tarkoitus liimata kuvat, sinne laitoin paaaaljon vanhoja kuvia mitä lapsilta löytyi, ja kirjoitin mummon omia lapsuusmuistoja tarinoiksi, huumorila höystettyjä sivuja tuli paljon, eli faktoja mummosta ja suvusta, tein jopa tietokoneella kuvamanipulaation mummosta länkkärinä..

Runoja, Lasten mielipiteitä/kommentteja äidistään, lapsenlasten piirrustuksia, ihan kaikkea mitä mieleen tuli ajan mittaan!

Paljon puhekuplia ja hassuja tekstejä kuviin!

Vierailija

Itse tein tilkkutyön,mutta siihen taitaa olla jo kiire..

muita lahjaideoita mistä ainakin meidän mummot olisivat tykänneet on itse kirjoitettu ja esitetty runo(voi laittaa vaikka kehyksiin) tai sitten jos osaa soittaa jotain...tai laulaa. Ei ainakaan keräänny krääsää.

Ja jos sitä krääsää haluaa antaa, niin itse painettu tyynyliina tai muki lapsenlapsen/lapsenlapsenlapsen kuvalla ym. Toiselle mummolle annoimme kimpassa tukevan ja salaa(tiesin että mummo halusi, muttei edes kuvitellut saavansa) toivotun nojatuolin. Siinä muutamia!

-Mimma

PS. omatekoinen hartiahierontalahjakortti ja hieronnat, kun mummo haluaa, on myös kiva..=O)

Vierailija

menee nyt hieman asian vierestä...

mutta meiän mummu tykkäs...

eli pahviin tehtiin sormiväreillä lapsenlapsenlapsen jalan ja käden kuvia, vaikein osio.. :)

sitten kerättiin vuosien varrella otettuja kuvia...

ne liimattiin sitten näitten jalka ja käsikuvien väliin ja selitykset alle että mistä otettu ja ketä kuvassa on, vuosiluku jos tiedossa.

tietty voi koristella monella eri tavalla ja kuvien määränhän ite voi päättää... meillä tuli monisivuinen ja laitoimme pahvit kiinni lahjanarulla.

Vierailija

lahjakortti esim. jalkojen hotioon, koska vanhuksien on vaikea huoltaa itse jalkojansa. hoitajana nään kamalia jalkoja juuri tämän ikäisillä.

Vierailija

Omalle mummilleni äitini osti lahjakortin jalkahoitoa varten. Oli ensiksi ihmetellyt, mitä hän sillä tekee. Oli todella tyytyväinen hoitoon kuitenkin. Jos mummosi jaksaa vielä liikkua, niin lahjakortti teatteriin, konserttiin, tai jonkin lehden vuosikerta?

Tai lahjakortti=lupaus ikkunanpesusta tms?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat