Olen lähdössä pe raitille ja aattelin laittaa päälleni brinttikuvioisen gollitsipaidan ja vliishameen

Vierailija

mut mitä kengiks?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Paanalla siitä on hyötyy, voit heiluttaa tösäkorttia vapaasti kun pysäytät pussia. Tai sitten aattele gu jordzaat, hantut voi pyäriä vapaana. Tringsuu gans on helppo kantaa ei tuu samoja onkelmii gu Pritni Spriissiillä, jolla oli ne käjet liika täynäns.

Vierailija

Mä en ainakaan PÄÄSTÄ mun miestäni paanalle silloin, kun tuollanen hotmama on liikenteessä!

Muistathan vyölaukun tai pikkurepun? (fliitzinen käy hyvin!)

Vierailija

musta vliishame

ruskeet tekonahkaset gorgokenkät, ne on nätit kun ne giiltää kun eivät oo aitoo nahkaa

turkoosi brinttinen gollitsipaita, sellanen sopivan tiukka

ruskee olcalaukku

Ap

Vierailija

Pittääkö matkustaa sinne Ilmajoelle?

Asuksi mie aattelin ottaa tiukat diigerdriggoot, sitten sellaisen lebaqqohihasen zidruunangeledasen brinddipaian, ootteko nähneet, ziddarissa roikku tankolla?. En osaa valita sitä brinddiä. Yhessä on sellanen gähee american auto, mut mie tykkään hepoista niin ennemin otan ehkä zepran tai sitten sen mustancin joka laukkaa sielä Aritsoonasin autiomaassa. Gaqtukset näkkyy taustala. Siitä saattas zoodssi tykätä, sille tulis kotonen olo, sehän on nykyjään sellanen coppoli, vai mitä sitä sanotaan, lehmipoika. Nii että puudsit jalakaan ja mänögs!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat