Peto on keskuudessamme.

Vierailija

Uusi Testamentti

Ilmestyskirja 20. luku:

1.

Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.

2.

Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi.

3.

Ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänen pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

Tuhat vuotta on kulunut.

Kommentit (13)

Vierailija

Ja Jumala on sanonut, että kukaan ei tiedä aikoja eikä päivämääriä, kuin hän itse, ja jos joku muuta väittää, on hän väärä profeetta. Lukaisepa Matteuksen evankeliumista.

Vierailija

" ...olkaa koko ajan varuillanne

kun te liikutte kotikaduillanne

tai klubeilla heilutatte lannnetta

muistakaa tarkkailla tilannetta

onko kukaan teistä nähnyt petoa

mä voisin lyödä vaikka vetoa

et se täänäänkin keskuudessanne kulkee

uhrin valitsee syliinsä sulkee

selkänne takaa voi hiipiä

suloisesti rintaanne riipiä

se näyttää upeelta ja suukottaa

huumattuaan tytöt heitä puukottaa..."

Vierailija

Ei se ole joku yksi tietty henkilö vaan me ihmiset. Teemme tästä maanpäällisen helvetin itsekkyydellä ja ahneudella, rahan perässä juoksemisella. Eikös tuo nyt jo ole päivänselvää?

Vierailija

ei usko että lordi olisi tuon Ilmestyskirjan tarkooittama peto. Nämä tällaiset on vasta alkusoittoa tulevalle, minun mielestäni Totuuttahan ei tiedä yksikään ihminen.

Ikäviä tuollaiset maailmanlopun paasaajat, eikö olisi kehittävämpää keskittyä Jumalaan ja Hänen hyvyyteensä sen sijaan että yrittäisi pelottelulla käännyttää ihmisiä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat