Lapsi on 3v 8kk, ja...

Vierailija

meidän tyttö oli n.1v5kk ku jäi yöhoitoon.poika olikin sit vasta 10kk kun jäi yökylään.

Kommentit (4)

Vierailija

ja haluavat olla siellä yli viikonlopun, äitiä hirvittää...! Alkukesästä olivat 4 yötä mummolassa ja nuorempi ei ikävöinyt ollenkaan, mutta vanhemmalla oli hieman välissä ikävä. Ja ihan omasta halustaan halusivat nytkin lähteä. Pakkohan lasten on antaa mennä, vaikka kova ikävä tuleekin, lapset ovat lainassa vain. Onneksi olen päivät töissä, muuten ikävöisin jatkuvasti. Nauttikaa yhteisetä yöstä, tekee parisuhteelle älyttömän hyvää!:)

Vierailija

Mutta mies on sitä mieltä, että lasten paikka on vanhempiensa luona, yökyläilyn aika on sitten kun itse osaavat pyytää. Isompi lapsi meillä onkin yökylässä aina silloin tällöin kun itse keksii sitä ehdottaa.

Muu ei murehduta kuin se, että saako mummu lapsen nukkumaan, koska lapsi on tottunut nukahtamaan kainalooni. Se nyt ei sinänsä haittaa, vaikka lapsi valvoisi, mutta jaksaako mummu valvoa kenties kiukuttelevan lapsen kanssa noin myöhälle?

ap

Vierailija

Ittepähän ootte ton saanu aikaseksi.. :)

Meillä mummolat on yökäytössä ollu vuosia, vaikka esikoinen täyttää just 4. Buuhuu.

Jos et luota mummoosi niin nukuta ennen kaheksaa, vai kuulukko siihen porukkaan joka ei nukuta lasta illalla vaan alkuyöstä lapsi sammuu yksin sänkyyn? :D

Buuhuuhuu.

Älä nyt ainakaan SOITA mummolle ja kysy "miten sielä menee". Herätät vaan pennun ja sitten ilta on ainakin yhtä huutoa.

Vierailija

...tällä viikolla on tarkoitus jättää hänet ensimmäistä kertaa "yöhoitoon". Tosin mummu tulee hoitamaan kotiin ja me olemme pois vain noin klo 20.30-22.30, joten hoitoaika ei ole kovin pitkä. Mutta mummun pitäisi kuitenkin saada tyttö mieluusti nukkumaan laitettua.

Taidetaan olla aika lailla hysteerisiä vanhempia, kun tämä on tähän päässyt. Ja me kehtaamme vielä murehtia, että miten niillä menee kun me ollaan noin kauan pois. :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat