Muita, jotka inhoavat häitä (yli kaiken)? Itse pidin häät 10:lle hengelle.

Vierailija

Joidenkin mielestä häät ovat hieno asia, varsinkin, jos ne ovat omat ja voi innokkaana miettiä lahjalistaa ja vaatia kaasoja järjestämään jos jonkinlaista ohjelmaa ja polttareita.

Itse inhoan häitä ja polttareita. Ne ovat keinotekoisia tapahtumia, joissa yleensä aina järjestäjille ja hääparille tulee jotakin sanomista, koska odotukset ovat niin valtaisat.

Jos itse järjestän jotkut juhlat niin haluan, että kenenkään ei tarvitse tuoda meille mitään lahjoja ja ohjelmatoimisto järjestää ohjelman. Nykypäivänä ihmisillä on niin paljon muutakin tekemistä, että toisten häiden järjestäminen on liikaa pyydetty.

Kommentit (8)

Vierailija

Miksi pidin häät? Siksi, että halusin mieheni kanssa mukavan kokemuksen ja tiesin, että vanhempani olisivat loukkaantuneet, jos eivät olisi päässeet tilaisuuteen.

Pointtini on se, että se kaikki teennäinen leikkiminen, laulattaminen, kilpailuttaminen ym. on monista vieraista pakkopullaa. Eniten se rasittaa kaasoja ja bestmaneja. Minusta on vain liikaa vaadittu, että kaverit järjestävät ohjelman ja koko naislauma nykertää jotakin typeriä hääkarkkeja iltakausia.

Hyviä pirskeitä vastaan minulla ei ole mitään, silloin kun järjestetään siten, että vieraat pääsevät nauttimaan. Yleensä kuitenkin häät järjestetään niin, että kukaan muu ei nauti kuin korkeintaan hääpari. Usein ei sekään, koska stressaa niin paljon siitä, meneekö kaikki suunnitelmien mukaan.

Toivon, etten saa yhtään hääkutsua enää. Yhtenä kesänä niitä oli 6. Mielettömän rasittavaa, kun kaikki kesän viikonloput menivät joko häissä tai polttareissa.

ap

Vierailija

menimme maistraatissa naimisiin. Minä vihaan häitä ja kaikkea sitä teennäistä soopaa ja rahanmenoa sukulaisten syöttämistä varten

Vierailija

Meillä oli häät joku vuosi sitten, ja eipä olisi tullut mieleenkään pyytää ketään työssäkäyvää pienten lasten äitiä niitä järjestämään. Enkä usko, että kenelläkään tylsää oli. Nautittiin hyvästä ruoasta, ja kivasta musiikista ja ystävien kanssa seurustelusta. Eikä ollut sitä listaakaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat