Päiväkodin työntekijä ahdistaa minua- tuntuu siltä,että olen menettämässä perheeni hänelle

Vierailija

Lapseni (4v) aloitti hoidon päiväkodissa viime syksynä. Hänen ryhmässään on kolme hoitajaa, kaksi vanhempaa naista (hoitajia) ja yksi nuorempi nainen, Riikka (lastentarhanopettaja). Tämä nuorempi nainen on n. 24-vuotias. Pidin hänestä aluksi kovasti, sillä hän on aina iloinen, jutustelee mukavia mutta ei tuppaudu liikaa. Pidin siitä, että hän jutteli muustakin kuin lapsesta. Hän myös touhuaa kovasti lasten kanssa, on heille aina ystävällinen ja keksii kaikenlaista kivaa ohjelmaa. Heti alusta asti tunsin vähän mustasukkaisuutta, sillä mieheni kommentoi heti tutustumiskäynnin jälkeen, ettei ole koskaan nähnyt niin kaunista tarhantätiä. Ja täytyy myöntää, että onhan tuo opettaja kaunis. Hoikka, nuori vartalo, pitkä musta tukka ja isot bambinsilmät. Rinnatkin ovat sellaiset kuin nyt 24-vuotiaalla voivat kauneimmillaan olla.. huoh.

Kaikki oli hyvin niin kauan kuin tajusin, että mieheni puhuu koko ajan "Riikka sitä" ja "Riikka tätä" ja kyselee lapselta, mitä on tehnyt Riikan kanssa ja mitä Rikka on puhunut, mistä Riikka tykkää jne. Ei hän niistä vanhemmista hoitajista lapselta kysele. Mies on myös alkanut haluta viedä ja hakea lapsen lähes joka päivä tarhaan. Lapsikin tuntuu puhuvan koko ajan kotona Riikasta, tykkää hänestä tosi paljon.

Mieheni on ihastunut tuohon lapseni opettajaan- ja minua ahdistaa.

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat