Vierailija

Sillä tavalla häiritsevästi, ettei ole enää normaalia ja sattumaa tietyt hankinnat.

Jostain onnistun aina haalimaan tällaisia ihmisiä ympärilleni. Tälläkin hetkellä on 3. Heistä pari olen tuntenut jo pitkään ja yhden nelisen vuotta.

Pitäisi kai olla imarreltu, mutta en kykene.

Sivut

Kommentit (36)

Matki lähinnä vaatteissa. Muistan että meillä oli jopa neljät samanlaiset kengät. Kävi aina ostamassa kun näki mulla uudet kengät. Syyksi sanoi, kun ei kaupassa ollut muita hyviä. Kiva oli olla samanlaisissa vaatteissa. Ei olla enää kavereita, mutta syy ei ollut tuossa matkimisessa. Kuitenki jatkoi matkimistaan, vaikka ei oltu enää kavereitakaan. Esim. kerran nähtiin baarissa ja mulla oli uusi paita, seuraavan kerran baarissa sillä oli samanlainen. Oli helvetin ärsyttävää. Nyt asutaan onneks eri kaupungissa. Joillain ei vaan ole omaa makua!

Harmitti jos sattui kertomaan etukäteen esim. mitä vaatteita aikoo ostaa seuraavaksi tai sisustukseen liittyvää..Arvatkaa esittelikö kaveri juuri samoja tuotteita/vaatteita seuraavalla kerralla kun olin käymässä?? Ja vielä aloittamalla että " mä keksin että tää sopii hyvin tähän ja tähän..." , antaen sen kuvan ettei olisi missään vaiheessa kuullut näistä asioista jo minulta ja että muka itse olisi tehnyt löytöjä..

Yläasteella mulla oli toinen tämmöinen kaveri. Ärsytti kun piti matkia vaatteissa ihan kaikki...Jotenkin hävetti kulkea täsmälleen samoissa vaatteissa; samanlaiset farkut, samanlaiset paidat, melkein samanlaiset takit (hah, kaveri ei löytänytkään täysin samanlaista takkia enää...). Silloin ainakin tuntui siltä, että kaveri oli hyvin epävarma itsestään eikä uskaltanut tehdä itse mitään valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim. 2 näistä tuttavista (olivat vieraina häissämme) ovat nyt menossa samana päivänä naimisiin ensi kesänä kuin me menimme pari vuotta sitten (eivät ole tuttuja keskenään).

ovat kumpikin alkaneet kerätä (vuosien päästä) samoja astiastoja, samoja aterimia, vaihtaneet sisustustyylin samanlaiseksi kuin meillä)

eikä kyse ole mistään kovin yleisistä vaihtoehdoista.

jos kerron jonkin oman juttuni, saatan kuulla sen heiltä jonkin ajan päästä omana juttunaan...aikamoista sattumaa. ja sitä tapahtuu _usein_.

Nyt onneksi asutaan sen verran kaukana toisistamme etteivät pääse joka ostosta katsomaan. Ennen heidän asuntonsa oli kuin suoraan kopio meidän asunnosta :(

Ihan suututti mennä mitään ostamaan kun tiesi että heti seuraavalla viikolla heillä on samanlainen juttu.

Itse olen luova ja keksin aina jotain kiva kotiin ja sitten tuttavat saavat siitä itselleen ideoita enkä katso sitä pahana. kaikki mikä tekee ihmisen tyytyväiseksi ja onnelliseksi on sallittu. Eikä se ole matkimista vaan ihailua toista ihmistä kohtaan. Eikä kaikkilla ole luovuutta ja mielikuvitusta. Rakastan itse kävellä ok-talojen ohi ja katsella mitä ihmiset on keksinyt ja jos on hyvä juttu niin teen samoin. En kyttää pahalla ihmisten ikkunoista sisälle vaan mielenkiinnosta.

Kaksoisolentoni on HUORANA Hesassa ja isäni kaksoisolento - joku asianajaja muka - myy huumeita ja vie ihmisten omaisuuksia.

Mutta me olemme " yleisölle" kuolleita. Isäni on haudassa ja minä olen täysin syrjäytynyt!

Tästä jutusta on totta ainakin toinen puoli, mutta juttu ei vedä oikeuslaitoksessamme!

Jos heillä itsellään ei ole mitään makua sisustuksesta ja vaatteista, ja sitten pääsevät helpolla matkimalla toisia? Tosin tämä ei kyllä selitä sitä että pitää hääpäiväkin matkia!!

Mutta kyllä itsekin olen joskus ostanut esim. samanlaiset housut itselleni, kuin kaverillakin on. Mutta syy on ollut se, että olen halunnut juuri sellaiset housut, eikä se, että haluan samanlaiset kuin kaverillakin.

Vähän ihmeellinen kysymys...

... kun ostin samanlaisen pöytäliinan jonka olin nähnyt kaverilla. En kylläkään ostanut sitä " selän takana" vaan kysyin häneltä mistä on ostanut ja kehuin että on tosi kiva ja sopisi meillekin hyvin.

Meillä on tämän kaverin kanssa muutenkin tosi samanlainen maku, olen esim. ostanut samantyyppisen maton kuin heillä. Lapsillamme on paljon samantyylisiä ja jopa samanlaisia vaatteita. Oon joskus ajatellut että ahdistaakohan kaveria, kun en osaa kuvitella että itseä haittaisi. En usko, kun hän itsekin on joskus ostanut esim. kirpparilla nähdessä jotain mitä olen häneltä ihastellut ja tuonut mulle.

Me ei kuitenkaan nähdä kovin usein eikä meillä ole yhtään yhteisiä kavereita, joten en sillä lailla " varasta" häneltä muuta kuin kivoja löytöjä, jotka olisin ostanut itsekin jos olisin ensin bongannut :)

Sen lisäksi että matki, piti minua jonkinlaisella jalustalla..... Kaikki mitä minä tai lapseni tekivät olivat suorastaan ihmeitä ja meistä piti aina kertoa äidillekin (omalle äidilleen).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat